Πλοήγηση Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 1-20 από 75
-
H πρωτοβάθμια εκπαίδευση παιδιών προσφύγων στην Ελλάδα. Αποτίμηση και καλές πρακτικές
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2020-06)Η έκρηξη του προσφυγικού ζητήματος, ήρθε να προστεθεί στο ήδη επιβαρυμένο και προβληματικό περιβάλλον που βίωσε η χώρα την τελευταία δεκαετία λόγω της οικονομικής κρίσης. Το δικαίωμα στην εκπαίδευση είναι βασικό ανθρώπινο ... -
Ανίχνευση της διαπολιτισμικής ετοιμότητας των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης δυτικής Αττικής σε αλλοδαπούς/παλιννοστούντες μαθητές και διερεύνηση της συναισθηματικής νοημοσύνης τους
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2019-06)Η κατάσταση της ελληνικής κοινωνίας ξεκίνησε να μεταβάλλεται από τότε που έγινε χώρα υποδοχής μεταναστών. Οι αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν στην ελληνική κοινωνία επηρέασαν σημαντικά και το σχολείο, χαρακτηρίζοντάς το ... -
Αξιολόγηση διερευνητικών δεξιοτήτων στις φυσικές επιστήμες: Δύο μελέτες περιπτώσεων στην ενότητα “Ηλεκτρισμός” της Γ’ Γυμνασίου
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02)Η παρούσα Διπλωματική Εργασία εστιάζει στην καινοτόμο παιδαγωγική μέθοδο της Διερευνητικής Μάθησης στις φυσικές επιστήμες, καθώς και στις νέες μεθόδους αξιολόγησης των δεξιοτήτων των μαθητών μέσα σε ένα διερευνητικό ... -
Αποτελεσματικότητα στη διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων - πολυπλοκότητα του ρόλου του διευθυντή: συγκριτική μελέτη γενικών και επαγγελματικών λυκείων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-04-06)Με την εργασία αυτή επιχειρείται η κατανόηση του πολύπλοκου ρόλου του διευθυντή και η διερεύνηση αποτελεσματικών τρόπων διοίκησης. Πιο συγκεκριμένα, αναλύεται ο διοικητικός και παιδαγωγικός ρόλος των διευθυντικών στελεχών ... -
Δίκτυο πρότυπων πειραματικών. Η δημιουργία και η αποτύπωση της λειτουργίας τους
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02)Η παρούσα εργασία αναφέρεται στη λειτουργία του δικτύου των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων από την ίδρυσή τους έως το Δεκέμβριο του 2014, όπως ορίσθηκαν με το νόμο 3966/2011. Καταγράφονται τα πρωτογενή στοιχεία από ... -
Διαπολιτισμική επάρκεια και ετοιμότητα των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03)Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνηθεί εάν οι εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης είναι διαπολιτισμικά έτοιμοι, δηλαδή αν ο εκπαιδευτικός της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης αναλαμβάνει να ... -
Διαχείριση & ανάπτυξη ανθρωπίνων πόρων σε επιχειρήσεις και οργανισμούς. «Η αξιοποίηση εργαλείων της συστημικής θεωρίας»
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01)Η επίδραση του Ανθρώπινου Δυναμικού (HR) στην απόδοση της επιχείρησης και στην ανάπτυξη των στρατηγικών γίνεται ολοένα και πιο σημαντική. Η Διοίκηση Προσωπικού (personnel management) αποτελεί το βασικό συστατικό της ... -
Διαχείριση αλλαγής σε εκπαιδευτικούς οργανισμούς: Η θεωρία του Χάους
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01)Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας ήταν η μελέτη της βιβλιογραφίας αναφορικά με την εφαρμογή και τον αντίκτυπο της Θεωρίας του Χάους στη Διοίκηση της Εκπαίδευσης. Αρχικά, επιχειρείται μια γενική παρουσίαση της Θεωρίας ... -
Διαχείριση αλλαγής σε επιχειρήσεις και οργανισμούς - Η κομβική παράμετρος της συναισθηματικής νοημοσύνης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03-14)Σε μια εποχή συνεχών ανακατατάξεων και αλλαγών η σημασία της προσαρμογής έχει καταστεί απολύτως αναγκαία. Η μελέτη και η ανάλυση της διαδικασίας της αλλαγής, η υιοθέτηση εργαλείων, μεθόδων και συμπεριφορών θα αυξήσουν την ... -
Διαχείριση αλλαγής σε επιχειρήσεις και οργανισμούς. Η περίπτωση των Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-12-02)Η παγκοσμιοποίηση επέφερε αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας και οργάνωσης των οργανισμών. Οι δημόσιοι οργανισμοί υιοθέτησαν πρακτικές των ιδιωτικών επιχειρήσεων και προσάρμοσαν τη λειτουργία τους στα νέα οικονομικά και κοινωνικά ... -
Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού και εφαρμογή εργαλείων management της συστημικής θεωρίας σε επιχειρήσεις
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01-21)Η Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού είναι η λειτουργία που ασχολείται με το ανθρώπινο εργατικό δυναμικό μιας επιχείρησης. Οι επιχειρήσεις είναι υποχρεωμένες να τροποποιούν τις στρατηγικές και πολιτικές, τα συστήματα απασχόλησης ... -
Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού σε επιχειρήσεις και οργανισμούς. Μελέτη περίπτωσης το ιδιωτικό σχολείο
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-04)Απώτερος σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η διερεύνηση της διαχείρισης και ανάπτυξης ανθρώπινων πόρων στους οργανισμούς αλλά κυρίως στην εκπαίδευση, καθώς και η πρόταση εφαρμογής του μοντέλου Balanced ... -
Διαχείριση ανθρωπίνων πόρων σε Ιδρύματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης – Μελέτη περίπτωσης το ΑΕΙ Πειραιά Τεχνολογικού Τομέα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-11)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάλυση των σημαντικότερων παραμέτρων και η εφαρμογή μεθόδων, που είναι απαραίτητα, για την εύρυθμη λειτουργία ενός Τριτοβάθμιου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος. Η ανάλυση ξεκινά από τη Διαχείριση ... -
Διαχείριση ανθρωπίνων πόρων: εφαρμογή ισορροπημένης κάρτας επιδόσεων σε δημόσιο οργανισμό επαγγελματικής εκπαίδευσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-04)Η στρατηγική διαχείριση ενός οργανισμού σχετίζεται στενά με τη διαχείριση των ανθρωπίνων πόρων του και την αποτελεσματική αξιοποίησή τους. Παράλληλα, λόγω της ύπαρξης ενός συνεχόμενα μεταβαλλόμενου εξωτερικού και ανταγωνιστικού ... -
Διαχείριση και ανάπτυξη ανθρωπίνων πόρων στην εκπαίδευση: το μοντέλο Balanced Scorecard στη σχολική μονάδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01-09)Απώτερο σκοπό της παρούσας μεταπτυχιακής εργασίας αποτελεί η διερεύνηση της διαχείρισης και ανάπτυξης των ανθρωπίνων πόρων στην εκπαίδευση, και η πρόταση εφαρμογής του μοντέλου Balanced Scorecard στη μέτρηση της επίδοσης ... -
Διαχείριση κι ανάπτυξη ανθρωπίνων πόρων σε οργανισμούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03-28)«Εάν τα έθνη μοιράζονταν την εκπαίδευση, θα είχαμε μια πιο ενοποιημένη και συνεκτική παγκόσμια κοινότητα» (Gouthro, 2005, p.1 )Διαχείριση Ανθρωπίνων πόρων ή διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού, είναι το αναπόσπαστο κομμάτι της ... -
Διαχείριση προβλημάτων διαπολιτισμικής εκπαίδευσης από τους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας στην περιοχή της Χαλκίδας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-07)Βασικός στόχος της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει το διαπολιτισμικό χαρακτήρα της ελληνικής εκπαίδευσης. Αν και η διαπολιτισμικότητα φαίνεται να έχει κυριαρχήσει ως το ιδανικό μοντέλο εκπαίδευσης καθώς προωθεί ... -
Διαχείριση συγκρούσεων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-04)Η παρούσα εργασία επικεντρώνεται στη μελέτη του φαινομένου των συγκρούσεων που προκύπτουν μεταξύ των μελών του συλλόγου διδασκόντων. Για το σκοπό αυτό, πέραν της βιβλιογραφικής ανασκόπησης ακολούθησε και ποσοτική έρευνα ...