Διαπολιτισμική επάρκεια και ετοιμότητα των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
Θεματική επικεφαλίδα
TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευση ; TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Πολιτική Επιστήμη::ΜετανάστευσηΛέξεις κλειδιά
Διαπολιτισμική εκπαίδευση ; Διαπολιτισμικότητα ; Πρωτοβάθμια εκπαίδευση ; Διαπολιτισμική επάρκεια εκπαιδευτικώνΠερίληψη
Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνηθεί εάν οι εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης είναι διαπολιτισμικά έτοιμοι, δηλαδή αν ο εκπαιδευτικός της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης αναλαμβάνει να εισάγει τους μαθητές του στο να μάθουν τόσο τη δική τους κουλτούρα όσο και τις κουλτούρες των συμμαθητών τους με διαφορετική χώρα προέλευσης;
Καθώς λοιπόν το σημερινό σχολείο συνιστά σημείο τριβής των διαφόρων πολιτισμικών ετεροτήτων θα πρέπει μέσω μιας νέας εκπαιδευτική δομής να εξομαλυνθούν τα όποια φαινόμενα εξουσιαστικής κοινωνικής συμπεριφοράς απέναντι σε αλλοδαπούς μαθητές . Συνεπώς οι εκπαιδευτικοί μπορούν
να αναγνωρίσουν τις ανάγκες των μαθητών από διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλοντα;;
Θέλουμε να διευρυνθεί πώς θα αντιμετωπίσουν οι εκπαιδευτικοί τις προκλήσεις για την εκπαίδευση διαφοροποιημένων πληθυσμών.