Διαχείριση ανθρωπίνων πόρων σε Ιδρύματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης – Μελέτη περίπτωσης το ΑΕΙ Πειραιά Τεχνολογικού Τομέα
Human resource Management in Higher Education Institutions - Case study in Piraeus University of Applied Sciences
Μεταπτυχιακή εργασία
Συγγραφέας
Βαρδακώστα, Ειρήνη
Λοϊζου, Καλλιόπη
Ημερομηνία
2016-11Επιβλέπων
Σαλμόν, ΙωάννηςΘεματική επικεφαλίδα
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση ; TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση Ολικής ΠοιότηταςΛέξεις κλειδιά
Διοίκηση προσωπικού ; Διοίκηση ανθρωπίνων πόρων ; Συστημική θεωρία ; Διοίκηση ολικής ποιότητας στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ; ΑΕΙ Πειραιά ΤΤ ; Τριτοβάθμια εκπαίδευση ; SWOT Analysis ; Balanced scorecardΠερίληψη
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάλυση των σημαντικότερων παραμέτρων και η εφαρμογή μεθόδων, που είναι απαραίτητα, για την εύρυθμη λειτουργία ενός Τριτοβάθμιου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος. Η ανάλυση ξεκινά από τη Διαχείριση Ανθρώπινων Πόρων και τους νέους ρόλους της, και συνεχίζεται με τη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και πως αυτή επιτυγχάνεται σε ένα Ανώτατο Ίδρυμα. Ολοκληρώνεται με τη Συστημική Θεωρία και τα εργαλεία της, με τη βοήθεια των οποίων εξάγονται χρήσιμα συμπεράσματα για το όραμα και τη στρατηγική με τη μέθοδο Balanced Scorecard, για τα δυνατά και αδύνατα σημεία, τις ευκαιρίες και τις απειλές με τη βοήθεια της Ανάλυσης S.W.O.T και του προσανατολισμού ενός Ανώτατου Ιδρύματος με τη Διαχείριση Πολικότητας (Polarity Management). Η εφαρμογή των εργαλείων της Συστημικής Θεωρίας, προσεγγίζεται μέσω μιας πραγματικής μελέτης περίπτωσης, αυτής του ΑΕΙ Πειραιά Τεχνολογικού Τομέα.
Περίληψη
The purpose of this thesis is to analyze the most important parameters and the implementation of the methods which are necessary for the proper functioning of a Higher Education Institution. The analysis starts from Human Resources Management and its innovative roles and continues with Total Quality Management and how this is achieved in a Higher Education Institution. Finally, it is completed with the Systemic Theory and its’ tools, which helps to extract useful conclusions concerning the vision and strategy using the Balance Scorecard method, strengths and weaknesses, opportunities and threats with the help of SWOT Analysis and the orientation of a Higher Education Institution using Polarity Management. The Implementation of the Systemic Theory tools is approached through an actual case study, the study of Piraeus University of Applied Sciences.
Αριθμός σελίδων
136Τίτλος Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών
Διοίκηση Εκπαιδευτικών ΜονάδωνΓλώσσα
ΕλληνικάΣυλλογή
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: