Πλοήγηση ανά Θέμα "TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση Ολικής Ποιότητας"
Αποτελέσματα 1-18 από 18
-
Ανάπτυξη συστήματος ποιότητας κατά ISO 9001:2008 Μελέτη περίπτωσης: « Α) Διαχείριση περιβάλλοντος κατά ISO 14001:2004 Β) Υγείας και ασφάλειας στην εργασία κατά Ohsas 18001:2007 και Ελοτ 1801:2008»
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-12-21)Η παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στα Πρότυπα και στα Συστήματα Διαχείρισης Ποιότητας και εφαρμογή αυτών στον τομέα της ενέργειας. Ειδικότερα θα αναλυθούν στο πρώτο κεφάλαιο το σύστημα ISO 9001:2008, τα οφέλη που ... -
Ανάπτυξη συστήματος ποιότητας σύμφωνα με το πρότυπο ISO 9001:2015 σε Εταιρεία Παροχής Σταθερής Τηλεφωνίας- Μελέτη περίπτωσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2019)Σχετικά με το πρότυπο ISO 9001 αξίζει να σημειωθεί πως είναι σημαντικό, αναγκαίο καθώς και διαδεδομένο πρότυπο διαχείρισης ποιότητας από διάφορες επιχειρήσεις και οργανισμούς σε όλο τον κόσμο, όπου σκοπός αυτού είναι η ... -
Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού σε επιχειρήσεις και οργανισμούς. Μελέτη περίπτωσης το ιδιωτικό σχολείο
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-04)Απώτερος σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η διερεύνηση της διαχείρισης και ανάπτυξης ανθρώπινων πόρων στους οργανισμούς αλλά κυρίως στην εκπαίδευση, καθώς και η πρόταση εφαρμογής του μοντέλου Balanced ... -
Διαχείριση ανθρωπίνων πόρων σε Ιδρύματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης – Μελέτη περίπτωσης το ΑΕΙ Πειραιά Τεχνολογικού Τομέα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-11)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάλυση των σημαντικότερων παραμέτρων και η εφαρμογή μεθόδων, που είναι απαραίτητα, για την εύρυθμη λειτουργία ενός Τριτοβάθμιου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος. Η ανάλυση ξεκινά από τη Διαχείριση ... -
Διαχείριση ποιότητας
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011-05) -
Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και μέτρηση ικανοποίησης των χρηστών. Μελέτη περίπτωσης: Η ικανοποίηση από τις υπηρεσίες του Γραφείου Διασύνδεσης Δ.Α.ΣΤΑ. Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06-28)Η παρούσα διπλωματική εργασία με θέμα «Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και μέτρηση ικανοποίησης των χρηστών. Μελέτη περίπτωσης: Η ικανοποίηση από τις υπηρεσίες του Γραφείου Διασύνδεσης Δ.Α.ΣΤΑ. Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ.» επικεντρώνεται ... -
Διοίκηση ολικής ποιότητας σε δημόσιο γενικό λύκειο και χρήση του μοντέλου balanced scorecard για μέτρηση της απόδοσης και της αποτελεσματικότητας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01)Η ποιότητα στην εκπαίδευση έχει πάρα πολλούς ορισμούς, οι οποίοι μαρτυρούν την πολυμορφία και την πολυπλοκότητα της έννοιας. Οι διαστάσεις και οι δείκτες που χαρακτηρίζουν την ποιοτική εκπαίδευση είναι σαφείς τόσο σε επίπεδο ... -
Διοίκηση ολικής ποιότητας σε δημόσιο εκπαιδευτικό οργανισμό και χρήση του μοντέλου Balanced Scorecard για αξιολόγηση της απόδοσης και της αποτελεσματικότητας. Εφαρμογή του μοντέλου BSC στο 1ο ΓΕΛ Αγ. Δημητρίου
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12)Ο νέος τρόπος management που εκφράζει η διοίκηση ολικής ποιότητας (στο εξής θα αναφέρεται ως ΔΟΠ) επιδιώκει να βελτιώσει την ποιότητα, όχι μόνο στη φάση της παραγωγής, αλλά και στις άλλες λειτουργίες της επιχείρησης ... -
Διοίκηση ποιότητας υπηρεσιών υγειονομικής περίθαλψης και ικανοποίηση ασθενών από τις αναμονές: η περίπτωση των επειγόντων περιστατικών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-07-04)H οικονομική κρίση της τελευταίας δεκαετίας, η οποία οδήγησε στην επιβολή σκληρών μέτρων δημοσιονομικής προσαρμογής στη χώρα μας είχε σαν αποτέλεσμα και τον περιορισμό των κοινωνικών δαπανών και ταυτόχρονα τη φτωχοποίηση ... -
Η Ανάπτυξη – Εξέλιξη των ψηφιακών βιβλιοθηκών ως στρατηγικό στοιχείο της βελτίωσης της ποιότητας των υπηρεσιών της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-11-29)Στην παρούσα εργασία ασχοληθήκαμε την χρήση των ψηφιακών βιβλιοθηκών ως ένα στρατηγικό στοιχείο για την βελτίωση των υπηρεσιών της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε για την συλλογή πρωτογενών ... -
Η διοίκηση ολικής ποιότητας στην επαγγελματική εκπαίδευση. Η περίπτωση των Ι.Ε.Κ
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-03)Στον καιρό της κρίσης το σύνολο των επιχειρήσεων και των οργανισμών βρίσκεται στην αναζήτηση μιας διεξόδου. Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας θεωρείται ως ίσως ένα από τα καταλληλότερα εργαλεία. Διαφοροποιείται από τον κλασικό ... -
Η επίδραση της επεξεργασίας του πλυσίματος σε φυσικομηχανικές ιδιότητες και χαρακτηριστικά πλεκτών υφασμάτων
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011-06)Η παραγωγή υφασμάτων για τη δημιουργία ενδυμάτων, εκτός των ποικίλων προδιαγραφών από τις οποίες συνοδεύεται, διακατέχεται από ένα ορισμένο στοιχείο το οποίο σχετίζεται με τη χρήση των ενδυμάτων. Είναι αδιαμφισβήτητο ... -
Η επιρροή της οργανωσιακής κουλτούρας στις πρακτικές διοίκησης ολικής ποιότητας. Μελέτη περίπτωσης της εταιρείας χ.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-10-05)Η εφαρμογή πρακτικών Διοίκησης Ολικής Ποιότητας επηρεάζει την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων και συμβάλλει στην ενίσχυση των πωλήσεων, μέσω δημιουργίας ικανοποιημένων πελατών. Η οργανωσιακή κουλτούρα αποτελεί έναν από ... -
Η συμβολή του τεχνολόγου μηχανολόγου μηχανικού στην εφαρμογή - επιλογή μεθόδου συντήρησης στη βιομηχανία
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013-04)Η μελέτη εστίασε στην ανάλυση δύο συστημάτων ελέγχου και των στρατηγικών υλοποίησης αυτών. Συγκεκριμένα εξετάστηκαν τα συστήματα Διασφάλισης Ολικής Ποιότητας και Ολικής Παραγωγικής Συντήρησης. Τα δύο συστήματα παρουσιάζουν ... -
Ο δρόμος προς τη διαχείριση ποιότητας
(ΤΕΙ Πειραιά, 2012-05)Αρχικά γίνεται ια ιστορική αναδρομή στα κίνητρα που οδήγησαν στην ανάγκη ύπαρξης μια συνολικής διαχείρισης των εργαζομένων και των αναγκών που μια επιχείρηση απασχολεί. Παρουσιάζονται τρεις πτυχές που έχουν μια ... -
Ποιοτικά χαρακτηριστικά του αποτελεσματικού σχολείου. Ερευνητική προσέγγιση στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-05)Τις τελευταίες δεκαετίες, η αλλαγή που παρατηρείται στον σύγχρονο κόσμο επηρεάζει σημαντικά την εκπαίδευση, η οποία καλείται να επαναπροσδιορίσει τους στόχους της προκειμένου να ανταποκριθεί στις προκλήσεις της εποχής. Το ... -
Στατιστικός έλεγχος ποιότητας και εφαρμογές
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017)Η ιστορία της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας ξεκινά από τις αρχές του 20ου αιώνα στη Μεγάλη Βρετανία όταν για πρώτη φορά άρχισαν να τίθεται συγκριμένα πρότυπα για τη διασφάλισή της στα εργαστήρια που είχαν αρχίσει τη λειτουργία ... -
Σχεδιασμός συστημάτων υποστήριξης αποφάσεων για διαδικασίες εξυπηρέτησης πελατών σε εταιρείες κοινής ωφέλειας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-09-10)Η παρούσα εργασία διερευνά την ικανοποίηση των καταναλωτών από τις υπηρεσίες κοινής ωφέλειας, καθώς και τους παράγοντες που επηρεάζουν την ικανοποίηση τους. Για την καλύτερη παρουσίαση του θέματος, η εργασία διαρθρώνεται ...