Ο δρόμος προς τη διαχείριση ποιότητας
Θεματική επικεφαλίδα
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση Ολικής ΠοιότηταςΛέξεις κλειδιά
Διαχείριση ποιότητας ; Διορθωτικά μέτρα ; Κίνητρο ; Οικονομικά κίνητρα ; Μη οικονομικά κίνητρα ; Maslow ; Ιεράρχηση των αναγκών ; Herzberg ; Mγers ; Ηγεσία ; Θεωρία των οργανισμών ; Ανθρώπινες σχέσειςΠερίληψη
Αρχικά γίνεται ια ιστορική αναδρομή στα κίνητρα που οδήγησαν στην ανάγκη
ύπαρξης μια συνολικής διαχείρισης των εργαζομένων και των αναγκών που μια
επιχείρηση απασχολεί. Παρουσιάζονται τρεις πτυχές που έχουν μια σημαντική
σχέση με την εξέταση των επιπτώσεων της συνολικής διαχείρισης της ποιότητας
κάθε οργανισμού . Στη συνέχεια εξετάζονται εκτενέστερα ο όρος κίνητρα και πως
αυτά επηρεάζουν το ανθρώπινο δυναμικό και διαμορφώνουν αντίστοιχα το προφίλ
της επιχείρησης . Μελετούνται οι θέσεις διαφόρων θεωρητικών οι οποίοι αναλύουν
τους εργαζομένους ως άτομα και ομάδες, τα κίνητρά τους ως οικονομικά και μη
οικονομικά και τεχνικές οι οποίες θα κινητοποιήσουν τα άτομα για βελτίωση της
απόδοσής τους αλλά και τη γενικότερη οργάνωση του οργανισμού. Τέλος
παρουσιάζεται το πως η διαχείριση ολικής ποιότητας κάνει την εμφάνισή της ως
επίσημος όρος στην οργάνωση των επιχειρήσεων και μελετούνται οι δομές και οι
παράγοντες που θα συμβάλλουν στην εισαγωγή της ολικής ποιότητας στον
οργανωτικό σχεδιασμό μιας επιχείρησης .
Αριθμός σελίδων
62 σελ.Σχολή
Σχολή Τεχνολογικών ΕφαρμογώνΑκαδημαϊκό Τμήμα
Τμήμα ΚλωστοϋφαντουργίαςΓλώσσα
ΕλληνικάΟι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: