Πλοήγηση Διεθνής Διοικητική των Επιχειρήσεων ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 1-20 από 58
-
H εκπαίδευση αυτοδιαχείρησης (self-management) των ασθενών ως μέρος μίας ανταγωνιστικής στρατηγικής marketing των ιδιωτικών υπηρεσιών υγείας. Διερεύνηση της σχέσης μεταξύ της εκπαίδευσης αυτοδιαχείρησης και της αντιλαμβανόμενης ποιότητας των υπηρεσιών υγείας στην Ελλάδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-10-20)Στην παρούσα εργασία μελετήθηκε η εκπαίδευση αυτοδιαχείρησης των ασθενών ως μέρος μίας ανταγωνιστικής στρατηγικής marketing των ιδιωτικών νοσοκομείων υγείας. Για την εκπλήρωση των ερευνητικών στόχων της εργασίας πραγματοποιήθηκαν ... -
To σύνδρομο της επαγγελματικής εξουθένωσης (Burnout) και η επαγγελματική ικανοποίηση των Καθηγητών Φυσικής Αγωγής
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06-14)Ο Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να διερευνήσει το επίπεδο επαγγελματικής εξουθένωσης και ικανοποίησης καθώς και τη μεταξύ τους σχέση σε Καθηγητές Φυσικής Αγωγής που εργάζονται σε αθλητικούς οργανισμούς, σε μεγάλους ... -
Αλλαγές στο χώρο εργασίας και ο αντίκτυπός τους στις ψυχοσωματικές αντιδράσεις των εργαζομένων. Μελέτη περίπτωσης Π.Ε. Κορινθίας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02)Η παρούσα διπλωματική εργασία αποσκοπεί στη διερεύνηση του αντίκτυπου στις ψυχοσωματικές αντιδράσεις των εργαζομένων εξαιτίας της οργανωσιακής αλλαγής. Στη βιβλιογραφία υπάρχει πληθώρα μελετών για την αλλαγή που συντελείται ... -
Αξιολόγηση της ικανοποίησης πελατών μέσω των σχολών χορού καθώς και τον λόγο παρακίνησης τους σε περίοδο οικονομικής κρίσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06-28)Ο πελάτης αποτελεί το βασικό παράγοντα σε κάθε επιχείρηση. Η διαχείριση της ικανοποίησης των πελατών μοιάζει να είναι το πιο δύσκολο κομμάτι σε κάθε εταιρεία ή επιχείρηση. Άλλωστε, οι στρατηγικές που ακολουθούνται από ... -
Διαδικτυακό marketing και η επιρροή του, στην εμπλοκή του έλληνα καταναλωτή: μελέτη περίπτωσης της εταιρίας ΠΛΑΙΣΙΟ
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03-06)Θεωρητικό υπόβαθρο: Το internet marketing αποτελεί ένα βασικό εργαλείο για να πετύχουν οι ενέργειες του marketing. Ο κύριος στόχος του internet marketing είναι η προσέλκυση του καταναλωτή, που δίνει τη δυνατότητα να ... -
Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού σε περιόδους εξαγορών και συγχωνεύσεων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-03-18)Ο βασικός σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας, αναφέρεται σχετικά η συλλογή, καταγραφή και παρουσίαση στοιχείων που αφορούν την διαχείριση προσωπικού στις επιχειρήσεις σε περιόδους εξαγορών και συγχωνεύσεων και τι θα ... -
Ενισχύοντας τους δεσμούς μεταξύ της ευημερίας και της απόδοσης των εργαζομένων στο χώρο εργασίας: περίπτωση Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05)Η διοίκηση ανθρωπίνων πόρων αποτελεί έναν διαρκώς αναπτυσσόμενο κλάδο της συνολικής επιστήμης της διοίκησης, καθώς η λειτουργία των επιχειρήσεων στοχεύει σήμερα όλο και περισσότερο σε μια συνολικά βιώσιμη επιχειρηματική ... -
Εργασιακό άγχος και οργανωσιακή αλλαγή. Η περίπτωση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-02-02)Η παρούσα εργασία σκοπεύει να διαπιστώσει τον βαθμό του εργασιακού στρες και να διερευνήσει το στρες των εργαζομένων κατά την οργανωσιακή αλλαγή στο Δημόσιο τομέα, εν προκειμένω στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (Υ.Π.Α.). ... -
Εταιρική διακυβέρνηση και εταιρική κοινωνική ευθύνη στον τραπεζικό κλάδο σε περίοδο οικονομικής κρίσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06-28)Στόχος της παρούσας διατριβής ήταν να διερευνήσει τους παράγοντες που επηρεάζουν την εφαρμογή της εταιρικής διακυβέρνησης και της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στον τραπεζικό τομέα στην Ελλάδα, καθώς και να εξετάσει τη σχέση ... -
Η γυναικεία εκπροσώπηση ως έκφραση άνισης μεταχείρισης στον χώρο εργασίας - Το φαινόμενο της γυάλινης οροφής
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12-21)Η εργασία αυτή έχει ως σκοπό την μελέτη της γυναικείας απασχόλησης σε ηγετικές θέσεις στη χώρα μας και διεθνώς μέσα από το πρίσμα του φαινομένου της γυάλινης οροφής και ειδικά στο χώρο των επιχειρήσεων. Για τον λόγο αυτό ... -
Η γυναικεία επιχειρηματικότητα στις σύγχρονες εργασιακές συνθήκες ενός ασταθούς περιβάλλοντος
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-07)Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η ανάδειξη των παραγόντων που συντελούν στη διαμόρφωση της επιχειρηματικής δραστηριότητας των Ελληνίδων στο σύγχρονο κοινωνικοοικονομικό πλαίσιο. Ειδικότερα η μελέτη εστιάζει στην ... -
Η εξέλιξη της καινοτομίας του personnel management: ανθρωποκεντρική ή οικονομικοκεντρική προσέγγιση;
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-04)Η επίδραση του Ανθρώπινου Δυναμικού (HR) στην απόδοση της επιχείρησης και στην ανάπτυξη των στρατηγικών γίνονται ολοένα και πιο σημαντική. Η Διοίκηση Προσωπικού (personnel management) αποτελεί το βασικό συστατικό της ... -
Η επίδραση της αισθητικής του χώρου (Servicescapes) στην συμπεριφορά των καταναλωτών στις αίθουσες των Super Market
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12-11)Ο σκοπός της συγκεκριμένης έρευνας ήταν να εξετάσει τη σχέση μεταξύ των servicescapes των ελληνικών σούπερ μάρκετ και των συναισθημάτων των πελατών, της ικανοποίησής τους από τη συνολική αγοραστική εμπειρία και της διάρκειας ... -
Η επίδραση της αυτοαποτελεσματικότητας (self- efficacy) στην επαγγελματική εξουθένωση (burnout) : Η περίπτωση των παιδαγωγών προσχολικής αγωγής των δημοτικών παιδικών σταθμών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017)Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνηθεί η σχέση μεταξύ της αυτοαποτελεσματικότητας των παιδαγωγών προσχολικής ηλικίας και της επαγγελματικής τους εξουθένωσης. Πιο συγκεκριμένα, σκοπός είναι να διερευνηθεί η επίδραση ... -
Η επίδραση της διαρκούς εκπαίδευσης στον τομέα της ασφάλειας και υγιεινής: Η περίπτωση των εργοταξίων του Μετρό
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12)Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνηθεί ο ρόλος της ασφάλειας και υγιεινής στο χώρο των εργοταξίων και η συμβολή της διαρκούς εκπαίδευσης των εργαζομένων σε ζητήματα ασφάλειας και υγιεινής στην εργασιακή ικανοποίηση, ... -
Η επίδραση της οικονομικής κρίσης στην αγοραστική συμπεριφορά των επενδυτών, στον κλάδο των ακινήτων στην πόλη της Θεσσαλονίκης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06)Η παρούσα μελέτη αφορά το πόσο έχει επηρεάσει η οικονομική κρίση την αγοραστική δύναμη των καταναλωτών στα πλαίσια απόκτησης ακίνητης περιουσίας στην περιοχή της Θεσσαλονίκης δηλαδή κατά πόσο οι κάτοικοι της περιοχής έχουν ... -
Η επίδραση του e-Μάρκετινγκ στην καταναλωτική συμπεριφορά των e-Καταναλωτών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017)Σκοπός: Διαπίστωση της επίδρασης που έχει το e-Μάρκετινγκ στην καταναλωτική συμπεριφορά των e-Καταναλωτών. Σχεδιασμός/Μεθοδολογία/Προσέγγιση: Έρευνα 150 e-Καταναλωτών άνω των 18 ετών από την ευρύτερη περιοχή της Αττικής. ... -
Η επίδραση του Μακιαβελικού μοντέλου ηγεσίας στην προώθηση της οργανωσιακής αλλαγής στον ναυτιλιακό κλάδο
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06)Στην παρούσα έρευνα παρουσιάζεται ο συσχετισμός της Μακιαβελικής σκέψης με το σύγχρονο Management και εν γένει με τον τομέα των επιχειρήσεων. Δίνεται έμφαση στις αντιλήψεις και τις θεωρήσεις που πηγάζουν από τη Μακιαβελική ... -
Η επίδραση του φαινομένου της οργανωσιακής σιωπής στην οργανωσιακή δέσμευση των εργαζομένων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12)Η παρούσα εργασία διερευνά το φαινόμενο της οργανωσιακής σιωπής και την επίδρασή του στην οργανωσιακή δέσμευση των εργαζομένων. Περιλαμβάνει μια συστηματική βιβλιογραφική ανασκόπηση του θέματος και μια εμπειρική έρευνα. ... -
Η επίδραση των δημοσίων σχέσεων στην ενίσχυση της εταιρικής εικόνας και την προώθηση των πωλήσεων στις πολυεθνικές επιχειρήσεις
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12)Η διπλωματική αυτή εργασία έχει ως στόχο να διερευνήσει την επίδραση των δημοσίων σχέσεων στην ενίσχυση της εταιρικής εικόνας και την προώθηση των πωλήσεων στις πολυεθνικές επιχειρήσεις. Αρχικά, εξετάζονται διάφορες έννοιες ...