MBA - Διοίκηση Επιχειρήσεων: Πρόσφατες υποβολές
Αποτελέσματα 21-40 από 65
-
Αλλαγή της εφοδιαστικής αλυσίδας και των λειτουργιών logistics
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06-18)Η παρούσα εργασία αναπτύσσει τη στρατηγική σημασία και το ρόλο της εφοδιαστικής αλυσίδας, η οποία σαν μία λειτουργική δραστηριότητα έχει σκοπό την υποστήριξη της επιχειρηματικής και κατά συνέπεια της επιχειρησιακής ... -
Experiential atmospherics σε καταστήματα ένδυσης στην Ελλάδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06-18)Η συγκυρία της παρατεταμένης οικονομικής κρίσης, της μείωσης της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών και της ύφεσης που περνά η αγορά τα τελευταία χρονιά, σε συνδυασμό με την μεγάλη αύξηση του ανταγωνισμού μεταξύ των ... -
Βελτιστοποίηση της διαχείρισης προμηθειών σε νοσοκομεία
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-05)Στο σημερινό επιχειρησιακό περιβάλλον, η διαχείριση πόρων είναι σίγουρα ένας πολύ καθοριστικός παράγοντας. Εάν υπολογίσει κανείς ότι υπάρχουν παντού οικονομικοί περιορισμοί, μειώσεις κονδυλίων, δυσκολία δανεισμού, αστάθεια ... -
Έρευνα ικανοποίησης τουριστών με μοντέλα πολυκριτήριας ανάλυσης και μηχανικής μάθησης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-05-29)Στην παρούσα εργασία αποτιμώνται οι απόψεις των τουριστών με βάση την εμπειρία που αποκόμισαν κατά τη διάρκεια της διαμονής τους στην περιοχή των Χανίων. Η ικανοποίηση των τουριστών από ένα τουριστικό προορισμό μπορεί να ... -
Social media branding
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-05-14)Η διαρκής ανάπτυξη του διαδικτύου τα τελευταία χρόνια έχει επιφέρει σημαντικές αλλαγές σε πολλούς τομείς της κοινωνίας. Η ταχεία εξέλιξη των Social Media και η συνεχής αύξηση των χρηστών σε παγκόσμιο επίπεδο, διαδραματίζουν ... -
Συμμετοχική οικονομία και τουρισμός στην Ελλάδα του 21ου αιώνα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-04)Τα τελευταία χρόνια μια πρωτοφανή οικονομική δραστηριότητα, η «οικονομία του διαμοιρασμού», άρχισε να αλλάζει ουσιαστικά τον οικονομικό χάρτη σε πάρα πολλές χώρες στον κόσμο. Χάρη στη χρήση του διαδικτύου έγινε και ευρέως ... -
Branding και Social Media: στρατηγικές των brands στα social media στην Ελλάδα: μελέτη περίπτωσης της Nestle
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03-07)Στην παρούσα εργασία μελετήθηκε ο ρόλος των social media στην επιτυχημένη στρατηγική branding των εταιριών. Τα βασικά ερευνητικά ερωτήματα, που απαντήθηκαν με την ολοκλήρωση της εργασίας, είναι: "Γιατί τα brands χρησιμοποιούν ... -
Κοινωνική οικονομία και επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα του Ν. 4430/2016
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03)Το παρόν εξετάζει την κατάσταση της κοινωνικής οικονομίας και επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα με δεδομένο το νέο νομικό πλαίσιο του Ν.4430/2016. Διερευνήθηκε η ευρεία ορολογία που αντιστοιχεί στο πεδίο και ο τρόπος που ... -
Χρηματοοικονομική ανάλυση και προοπτικές στον κλάδο της υγείας. Η περίπτωση των εταιρειών "ΥΓΕΙΑ Α.Ε." και "ΙΑΤΡΙΚΟ ΑΘΗΝΩΝ Α.Ε."
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-01-17)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται τη διενέργεια χρηματοοικονομικής ανάλυσης και ανίχνευσης των προοπτικών που υπάρχουν στον κλάδο της υγείας μέσα από την μελέτη των εταιρειών «ΥΓΕΙΑ ΑΕ» και «ΙΑΤΡΙΚΟ ΑΘΗΝΩΝ ΑΕ» Αρχικά στο 1ο ... -
Ανάλυση και πρόβλεψη του δείκτη ναυλαγοράς Baltic Dry Index με τη χρήση εργαλείων Data Mining
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12-21)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάλυση και η κατανόηση του συστήματος της ναυλαγοράς, και πιο συγκεκριμένα αυτής των πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου. Ο τομέας των θαλασσίων μεταφορών χαρακτηρίζεται ... -
Στρατηγικές του ψηφιακού μάρκετινγκ που επιλέγουν τα Eκπαιδευτικά Ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης σε Ελλάδα και Ευρώπη
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12-22)H παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μια προσπάθεια βιβλιογραφικής καταγραφής και διερευνητικής μελέτης των στρατηγικών του Ψηφιακού Mάρκετινγκ, που επιλέγουν τα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης σε Ελλάδα και ... -
Η ηλεκτρονική τραπεζική – η ικανοποίηση των πελατών όσον αφορά τα κανάλια της ηλεκτρονικής τραπεζικής σε σχέση με το δίκτυο των καταστημάτων μετά την επιβολή των capital controls
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-10)Η ανάπτυξη της τεχνολογίας με την ταυτόχρονη αλματώδη εξέλιξη του τομέα της πληροφορικής και μέσω του ηλεκτρονικού επιχειρείν ( e-business ), οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να αναβαθμιστούν και να αποκτήσουν σημαντικά ... -
Η εμπειρία του χρήστη & ηλεκτρονικό εμπόριο - η εικονική πραγματικότητα και η επαυξημένη πραγματικότητα στις εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-11)Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας ήταν η μελέτη της εμπειρίας του χρήστη την οποία ερευνήσαμε σε βάθος χρόνου. Μελετήσαμε το παρόν, το αποτυπώσαμε και αναζητήσαμε τι νέο έπεται στο μέλλον για την ικανοποίηση του χρήστη. ... -
Ταξιδιωτικός οδηγός για την πόλη της Αθήνας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-11-15)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού ταξιδιωτικού οδηγού για την πόλη της Αθήνας, με στόχο στο μέλλον να εντάσσονται σε αυτόν συνεχώς νέοι προορισμοί της Ελληνικής επικράτειας. Η ... -
Αξιολόγηση ικανοποίησης πελάτων σε ηλεκτρονικά καταστήματα: με την μέθοδο MUSA
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-11-04)Ο σκοπός της παρούσας έρευνας είναι διττός. Αφενός, η παρουσίαση και μελέτη των εννοιών του ηλεκτρονικού εμπορίου και της μέτρησης ικανοποίησης του πελάτη, και αφετέρου με τη βοήθεια ενός ερωτηματολογίου, η ... -
Σύστημα υποστήριξης στρατιωτικών αποφάσεων με πολλαπλά κριτήρια: η περίπτωση ενίσχυσης νήσου με στρατιωτικό τμήμα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-11-02)Χρησιμοποίηση της μεθόδου Electre I, για τη λήψη στρατιωτικής απόφασης -
Προώθηση του εναλλακτικού τουρισμού (περιηγητικού, αθλητικού και θρησκευτικού) στις Κυκλάδες μέσω του διαδικτύου: μια μελέτη περίπτωσης για το νησί της Ίου
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-07)Η Προώθηση του Εναλλακτικού Τουρισμού στο νησί της Ίου (Περιηγητικού, Αθλητικού και Θρησκευτικού), με τη δημιουργία ιστοσελίδας για τα μονοπάτια -
Athens International Airport: the impact of the economic crisis on traffic and the way to recovery - a data analytics study
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-11-03)2008’s global recession provoked harsh stagnation or declination on the operation and traffic of European airports as a result of the crisis in the airlines industry. This thesis discusses the impact of the economic crisis ... -
Πολυκριτήρια μεθοδολογία για την αξιολόγηση της συμμόρφωσης των χωρών με τη Διακήρυξη της Μπολόνια
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-10)Η Διακήρυξη της Μπολόνια είναι μια συνθήκη την οποία προσυπέγραψαν οι υπουργοί Παιδείας 29 ευρωπαϊκών χωρών το 1999 στη Μπολόνια της Ιταλίας. Η Διακήρυξη περιλαμβάνει μέτρα και δράσεις για μια εκούσια διαδικασία εναρμόνισης ... -
Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη ως προστιθέμενη αξία στον Οργανισμό Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-10-19)Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη των επιχειρήσεων ως μία οικειοθελής τους δέσμευση αποκτά ιδιαίτερα σημαντική σημασία σε περιόδους οικονομικής κρίσης όπως αυτήν την οποία διανύουμε. Οι ενέργειες των επιχειρήσεων μπορούν ...