Στρατηγικές του ψηφιακού μάρκετινγκ που επιλέγουν τα Eκπαιδευτικά Ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης σε Ελλάδα και Ευρώπη
Digital marketing strategies in Universities in Greece and Europe
Μεταπτυχιακή εργασία
Συγγραφέας
Κουμελά-Χατζηπαναγιώτου, Βικτωρία
Εξαρχάκου, Ελένη
Ημερομηνία
2017-12-22Επιβλέπων
Ψαρομήλιγκος, ΙωάννηςΘεματική επικεφαλίδα
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::ΜάρκετινγκΛέξεις κλειδιά
Digital marketing ; Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα ; ΑΕΙ Πειραιά ΤΤ ; Εργαλεία μάρκετινγκ ; Μάρκετινγκ ; Στρατηγική marketing ; Ελλάδα ; Ευρώπη ; Ψηφιακό μάρκετινγκΠερίληψη
H παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μια προσπάθεια βιβλιογραφικής καταγραφής και διερευνητικής μελέτης των στρατηγικών του Ψηφιακού Mάρκετινγκ, που επιλέγουν τα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης σε Ελλάδα και Ευρώπη. Αρχικά, προσδιορίζεται εννοιολογικά ο όρος «Ψηφιακό Μάρκετινγκ» και καταγράφονται οι στρατηγικές, οι μέθοδοι, τα εργαλεία και η μέτρηση της αποτελεσματικότητάς του.
Στη συνέχεια, μελετώνται οι στρατηγικές του στα 5 πρώτα, σύμφωνα με την παγκόσμια πανεπιστημιακή κατάταξη Ανώτατης Εκπαίδευσης του οργανισμού Times Higher Education για το 2018, πανεπιστήμια στην Ευρώπη και στην Ελλάδα αντίστοιχα. Αφού, έχει προηγηθεί σύντομη παρουσίαση του κάθε πανεπιστημιακού ιδρύματος. Προχωρώντας, γίνεται εστίαση στο Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. και πιο συγκεκριμένα στο MBA του με 4 κατευθύνσεις με παράθεση των παρατηρήσεων και των προτάσεών μας. Κλείνοντας, γίνεται σύγκριση των στρατηγικών Ψηφιακού Μάρκετινγκ στα πανεπιστήμια της Ευρώπης και της Ελλάδας εκθέτοντας παράλληλα τα συμπεράσματά μας.
Περίληψη
This diploma thesis is an attempt to bibliographic record and exploratory study of the Digital Marketing strategies chosen by the Higher Education Institutions in Greece and Europe. Initially, the term "Digital Marketing" is conceptually defined. Strategies, methods, tools and measurement of its effectiveness are recorded. Then, his strategies are studied at the top 5, according to Times Higher Education World University Rankings for 2018, universities in Europe and Greece respectively. After, a brief presentation of each university institution has been given. Moving forward, focus is on Piraeus University of Applied Sciences and more precisely in his MBA program with 4 division with a quote of our comments and suggestions. In conclusion, we compare Digital Marketing strategies in the universities in Europe to those in Greece, while setting out our conclusions.
Αριθμός σελίδων
136Τίτλος Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών
MBA - Διοίκηση ΕπιχειρήσεωνΓλώσσα
ΕλληνικάΣυλλογή
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: