Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας: Πρόσφατες υποβολές
Αποτελέσματα 41-60 από 126
-
Η αξία του πράσινου μάρκετινγκ στη σημερινή αγορά και η επιρροή των καταναλωτών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-09)Τα περιβαλλοντικά προβλήματα έχουν αρχίσει και παίρνουν όλο και μεγαλύτερες διαστάσεις στην καθημερινότητα μας και έχουν προσελκύσει το ενδιαφέρον των επιχειρήσεων. Δεν ανησυχούν μόνο οι ισχυροί ηγέτες των μεγαλύτερων χωρών ... -
Οι παράγοντες υποκίνησης των ασιατών τουριστών στην Ελλάδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016)Μία από τις πιο ανεπτυγμένες αγορές εξερχόμενου τουρισμού είναι οι Ιάπωνες, ενώ η Κίνα φαίνεται ότι θα γίνει η τέταρτη μεγαλύτερη αγορά εξερχόμενου τουρισμού στον κόσμο έως το 2020. Η καλύτερη κατανόηση των αναγκών και των ... -
Χρηματοοικονομική ανάλυση του κλάδου τροφίμων για την περίοδο 2011-2013
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-08-01)Στην κάτωθι πτυχιακή εργασία εξετάζεται ο κλάδος τροφίμων για τα έτη 2011-2013. Η εργασία αποτελείται στο σύνολο από 8 κεφάλαια. Στο πρώτο αναλύεται η ιστορία του κλάδου τροφίμων, η μέχρι τώρα πορεία του, αλλά και οι ... -
Διεθνή ελεγκτικά πρότυπα και ελεγκτικά σκάνδαλα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-08-04) -
Κλιματική αλλαγή και τουρισμός
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-07-05)Το κλίμα που επικρατεί σε μια περιοχή αποτελεί ίσως το σημαντικότερο παράγοντα έλξης τουριστών. Καθώς το τουριστικό προϊόν εξαρτάται σε σημαντικό βαθμό από τις κλιματικές συνθήκες είναι προφανές ότι είναι πολύ ευάλωτο ... -
Η ανάπτυξη του αθλητικού τουρισμού στις Σπέτσες
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06)Οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού έχει αποδειχθεί πως βελτιώνουν την τουριστική περίοδο με τη σωστή ανάπτυξή τους και ικανοποιούν όλο και περισσότερους τουρίστες. Η προώθηση των ειδικών μορφών τουρισμού ενισχύει τόσο την ... -
Ο διοικητικός έλεγχος των τουριστικών επιχειρήσεων - Η περίπτωση του νομού Πιερίας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06-24)Η εργασία αυτή πραγματοποιείται στα πλαίσια του μαθήματος της Πτυχιακής Εργασίας του ΑΕΙ Πειραιά Τεχνολογικού Τομέα/Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων/Κατεύθυνση Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας. ... -
Η ανάπτυξη του σπηλαιοτουρισμού, ως εναλλακτική μορφή τουρισμού. Μελέτη περίπτωσης: Σπήλαιο Παιανίας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016)Η Ελλάδα είναι μία χώρα ιδιαίτερα προικισμένη με φυσικό κάλλος. Συνδυάζει υπέροχες αντιθέσεις άγριων ορεινών τοπίων, καταπράσινων βουνών και μαγευτικών ακρογιαλιών. Εκτός από τις φυσικές ομορφιές της επιφάνειας, το υπέδαφος ... -
Προβάλλοντας πολιτιστικά δρώμενα στον τουρισμό με χρήση νέων τεχνολογιών: μία μελέτη περίπτωσης για το νησί της Λευκάδας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-04)Η παρούσα πτυχιακή εργασία γίνεται στο πλαίσιο των υποχρεώσεων για την απόκτηση πτυχίου στο τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας της Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού ... -
Η ανάπτυξη του ιαματικού τουρισμού στην Ελλάδα. Μελέτη της περίπτωσης νομού Κορινθίας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-04-18)Η παρούσα πτυχιακή εργασία αποτελείται από οκτώ (8) κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται ο ιαματικός τουρισμός, τα ιαματικά λουτρά και ο τουρισμός υγείας, καθώς και η ιστορική τους αναδρομή. Το δεύτερο κεφάλαιο αφορά ... -
Αγροτουρισμός και γαστρονομία. Μελέτη περίπτωσης "Μηλιά" Χανίων.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-02)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιαστεί ο αγροτουρισμός ως εναλλακτική μορφή τουρισμού σε συνδυασμό με τη γαστρονομία και τη μεσογειακή διατροφή. Για τη μελέτη ακολουθήθηκε η εξής προσέγγιση: Τα επτά πρώτα ... -
Όταν οι εργαζόμενοι συν-καταστρέφουν την ευημερία των πελατών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-02-23)Στην παρούσα εργασία γίνεται μια προσπάθεια να προσεγγιστεί και να διερευνηθεί το φαινόμενο της εργασιακής συμπεριφοράς, όπως αυτό διαμορφώνεται μέσα από τις επιρροές του περιβάλλοντος στο οποίο δραστηριοποιείται. Προκειμένου ... -
Γαστρονομικός τουρισμός: μελέτη περίπτωσης το «Ελληνικό Πρωινό»
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-02-12)Στα πλαίσια πτυχιακής εργασίας με θέμα το Γαστρονομικό τουρισμό και περίπτωση μελέτης τη δράση του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος «Ελληνικό Πρωινό» πραγματοποιήθηκε έρευνα μέσω του διαδικτύου και σχετικών βιβλίων. ... -
Αξία δημιουργίας για τον καταναλωτή μέσα από τη χρήση των εκάστοτε πόρων. Περιπτώσεις καταστροφής της αξίας των υπηρεσιών και των προϊόντων - Αποτυχία υπηρεσιών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2014)Αν και η Κυρίαρχη-Λογική υπηρεσιών είναι μια αναδυόμενη σχολή σκέψης στη λογοτεχνία του μάρκετινγκ, οι στρατηγικές ανάκαμψης μετά τις αποτυχίες των υπηρεσιών συνεχίζουν να γίνονται αντιληπτές υπό την παραδοσιακή λογική ... -
Οργάνωση και λειτουργία τουριστικού γραφείου. Μελέτη περίπτωσης Airfasttickets
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2015)Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως θέμα ανάλυσης την οργάνωση και λειτουργία ενός τουριστικού γραφείου, αναφερόμενη στο θεωρητικό μέρος αλλά και στο έμπρακτο με την ανάλογη μελέτη περίπτωσης του διαδικτυακού τουριστικού ... -
Οι εργασιακές σχέσεις στον επισιτιστικό τομέα. Η περίπτωση της Costa Navarino
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2015-01-12)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να προσδιοριστούν οι εργασιακές σχέσεις γενικά αλλά και ειδικά στον επισιτιστικό τομέα. Επιλέχθηκε ο συγκεκριμένος τομέας, διότι αποτελεί σημαντικό και αναπόσπαστο μέρος μιας ξενοδοχειακής ... -
Σχεδιασμός και ανάπτυξη μεγάλων ξενοδοχειακών μονάδων με μελέτη περίπτωσης στο ξενοδοχείο Hilton
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2014)Τις τελευταίες δεκαετίες έχουν λάβει χώρα σημαντικές αλλαγές στο επιχειρησιακό περιβάλλον σε παγκόσμια κλίμακα, οι οποίες έχουν μεταβάλλει ριζικά τη δομή αυτού. Παραδείγματα τέτοιων αλλαγών αποτελούν η εισαγωγή ευέλικτων ... -
Ανάπτυξη θρησκευτικού και πολιτιστικού οδηγού στην Τήνο
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2015)Σκοπός της παρούσης πτυχιακής εργασίας, αναφέρεται η συλλογή, καταγραφή και ανάλυση στοιχείων που αφορούν την ανάπτυξη θρησκευτικού και πολιτιστικού τουρισμού στο νησί της Τήνου. Προκειμένου λοιπόν η εν λόγω πτυχιακή εργασία ... -
Το θεσμικό πλαίσιο των οργανισμών λιμένα. Η περίπτωση του Οργανισμού Λιμένα Πειραιώς Α.Ε.
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-09)Τα περίπου 900 λιμάνια της Ελλάδος αρχικά διοικούνταν από Λιμενικά Ταμεία και Οργανισμούς Λιμένα τα οποία με τους νόμους 2688/99 και 2932/01 μετατράπηκαν σε ανώνυμες εταιρείες, το 1999 οι Οργανισμοί Λιμένος Πειραιά και ... -
Διερεύνηση των τεχνικών marketing των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στο εξωτερικό
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η παρούσα εργασία έχει στόχο να διερευνήσει το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ στις χώρες του εξωτερικού. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίζεται στη συλλογή πρωτογενών και δευτερογενών δεδομένων. Τα δευτερογενή δεδομένα ...