Διερεύνηση των τεχνικών marketing των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στο εξωτερικό
Πτυχιακή εργασία
Συγγραφέας
Κουρνιανού, Αικατερίνη
Ημερομηνία
2014Επιβλέπων
Παπαγρηγορίου, ΑριστείδηςΘεματική επικεφαλίδα
TPSH::Τουρισμός ; TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::ΜάρκετινγκΛέξεις κλειδιά
Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις ; Μάρκετινγκ ; Τουριστικό μάρκετινγκΠερίληψη
Η παρούσα εργασία έχει στόχο να διερευνήσει το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ
στις χώρες του εξωτερικού. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίζεται στη συλλογή
πρωτογενών και δευτερογενών δεδομένων. Τα δευτερογενή δεδομένα συλλέχθηκαν
μέσα από βιβλία και άρθρα σε περιοδικά και αναφέρονται στην έννοια του
μάρκετινγκ και στο τουριστικό μάρκετινγκ. Τα πρωτογενή δεδομένα συλλέχθηκαν
μέσα από τη διεξαγωγή ποσοτικής έρευνας με τη χρήση ερωτηματολογίων.
Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στην έννοια του μάρκετινγκ, στις ανάγκες και
στις επιθυμίες των καταναλωτών, στο μείγμα του μάρκετινγκ και στις στρατηγικές
του. Το δεύτερο κεφάλαιο μελετά το τουριστικό μάρκετινγκ εστιάζοντας στην
οικονομική συμβολή του τουρισμού και στην ανταγωνιστικότητά του. Το τρίτο
κεφάλαιο διερευνά το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ σε χώρες του εξωτερικού,
παραθέτοντας τη διαδικασία της υποκίνησης των τουριστών, τη διαδικασία λήψης
αποφάσεων αλλά και την ικανοποίηση από τον ξενοδοχειακό κλάδο.
Το τέταρτο κεφάλαιο αναλύει τη μεθοδολογία της παρούσης εργασίας, τον
τρόπο με τον οποίο συλλέχθηκαν τα στοιχεία και τους περιορισμούς της παρούσης
έρευνας. Στο πέμπτο κεφάλαιο παρατίθενται τα αποτελέσματα της έρευνας και στο
τέλος τα συμπεράσματα και οι προτάσεις μας.
Περίληψη
This paper aims to explore the hotel marketing in foreign countries . The methodology
is based on the work of collecting the primary and secondary data . The secondary
data were collected through books and articles in journals and refer to the concept of
marketing and tourism marketing . The primary data was collected through
conducting quantitative research using questionnaires.
The first chapter discusses the concept of marketing, the needs and desires of
consumers, the mix of marketing and strategy. The second chapter studies the tourism
marketing focusing on the economic contribution of tourism and competitiveness. The
third chapter explores the hotel marketing in foreign countries , citing the process of
stimulation of tourists, the decision making process but also the satisfaction of the
hospitality industry.
The fourth chapter discusses the methodology of this study , the way in which the data
were collected and the limitations of this research. The fifth chapter presents the
results of research and finally the conclusions and our suggestions.
Αριθμός σελίδων
145 σελ.Σχολή
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςΑκαδημαϊκό Τμήμα
Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων ΦιλοξενίαςΓλώσσα
ΕλληνικάΟι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: