Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας: Recent submissions
Now showing items 21-40 of 126
-
Ο ηλεκτρονικός τουρισμός στην Ελλάδα - Η περίπτωση της Airtickets
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06-22)Όπως προκύπτει από την Ελληνική και ξενόγλωσση βιβλιογραφία, καθώς επίσης και από έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί, ο ηλεκτρονικός τουρισμός αποτελεί τη σημαντικότερη μορφή τουρισμού στις μέρες μας. Με την ανάπτυξη της ... -
Η επίδραση του περιβάλλοντος και του παρόχου υπηρεσιών στη δημιουργία αξίας: ο ξενοδοχειακός κλάδος
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-09)Η παρούσα εργασία μελέτησε την περιβαλλοντική επίδραση και του παρόχου υπηρεσιών αναφορικά με τη δημιουργία αξίας. Εμβάθυνση δόθηκε στο ξενοδοχειακό τομέα. Μελετήθηκε η ιδανική λειτουργία του εργασιακού περιβάλλοντος και ... -
Αλβανία ως τουριστικός προορισμός
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-10-12)Στην παρούσα Πτυχιακή Εργασία, μελετάται το θέμα: Η Αλβανία ως τουριστικός προορισμός. Ειδικότερα, αρχικά γίνεται μια ιστορική αναδρομή στις σημαντικότερες στιγμής της Αλβανίας από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα, ενώ αναφέρονται ... -
Η γεωστρατηγική συγκυρία του Αιγαίου και η τουριστική ανάπτυξη της περιοχής
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-10)Η παρούσα Πτυχιακή Εργασία, πραγματεύεται το θέμα «Η Γεωστρατηγική συγκυρία του Αιγαίου στην τουριστική ανάπτυξη της περιοχής». Αρχικά, παρουσιάζονται βασικά στοιχεία για το Αιγαίο Πέλαγος, όπως είναι το φυσικό περιβάλλον, ... -
Οικονομική ανάλυση εταιρειών τροφίμου για την τελευταία πενταετία της οικονομικής κρίσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05)Μέσω της εν λόγω εργασίας επιχειρείται να αναλυθεί ο ελληνικός κλάδος των τροφίμων και ποτών μετά την εμφάνιση της κρίσης. Για τον λόγο αυτό επιλέχθηκαν 20 εισηγμένες εταιρείες του κλάδου στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών, ... -
Οργάνωση και διοίκηση μιας επιχείρησης μπόουλινγκ. Μελέτη περίπτωσης Cosmos Bowling ΕΠΕ
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06)Στην εργασία αυτή θα αναφερθούμε στην οργάνωση και τη διοίκηση μιας επιχείρησης μπόουλινγκ χωρίς όμως να σταθούμε μόνο σε αυτό. Θα γνωρίσουμε τις αίθουσες μπόουλινγκ που υπάρχουν στην περιφέρεια αλλά θα δούμε και την ιστορία ... -
Η επίδραση των κινηματογραφικών ταινιών στο τουρισμό
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06)Στην εργασία αυτή θα γίνει ανάλυση στις θετικές επιδράσεις που έχει μια κινηματογραφική ταινία στον τουρισμό. Το εμφανές πλεονέκτημα που προσφέρει άμεσα μια κινηματογραφική παραγωγή, είναι η προώθηση του τόπου όπου γυρίζεται ... -
Περιγαφή και ανάλυση λογιστικών θεωριών και ιστορικής εξέλιξης της λογιστικής
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05)Βασικό αντικείμενο αυτης της πτυχιακής εργασίας, είναι η περιγραφή και ανάλυση των λογιστικών θεωριών και η γενικότερη εμβάθυνση στην ιστορία της λογιστικής, όπως ακριβώς μαρτυρά και ο τίτλος της. Συγκεκριμένα γίνεται ... -
Συνεργατική οικονομία / κατανάλωση: μια μελέτη περίπτωσης του Airbnb στην Ελλάδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-03)Η εν λόγω μελέτη ολοκληρώθηκε μέσα από επτά κεφάλαια, όπου, το πρώτο ήταν εισαγωγικό, στη συνέχεια αναφέρθηκε ο σκοπός, οι στόχοι και το αντικείμενο της μελέτης. Το δεύτερο κεφάλαιο αναφέρθηκε στη συνεργασία και τη συνεργατική ... -
Καταναλωτικές και αγοραστικές συνήθειες των τουριστών στην Αθήνα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05)Δίχως αμφιβολία η μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς των τουριστών είναι μια πολύπλοκη διαδικασία καθώς εκτός από την ανάλυση των οικονομικών όρων του εξωτερικού περιβάλλοντος βασίζεται και σε άλλους περισσότερο ... -
Κινηματογραφικός και τηλεοπτικός τουρισμός στη Γερμανία
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-09)Είχατε ποτέ την επιθυμία να επισκεφθείτε ένα μέρος το οποίο είδατε στην τηλεόραση ή στον κινηματογράφο; Να ζήσετε μερικές στιγμές όπως οι πρωταγωνιστές μιας ταινίας; Αυτές τις επιθυμίες καταφέρνει να κάνει πραγματικότητα ... -
Η Βαρκελώνη ως τουριστικός προορισμός
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017)Στην παρούσα εργασία θα προσπαθήσουμε να προσεγγίσουμε το παράδειγμα της Βαρκελώνης, μίας εκ των τουριστικότερων πόλεων της Ευρώπης και πώς αυτή διαχειρίστηκε τη φέρουσα ικανότητα της πόλεως, από τους Ολυμπιακούς αγώνες ... -
Διαπολιτισμικό μάνατζμεντ, απόδοση εργαζομένων και περιβάλλον εργασίας στην εποχή της παγκοσμιοποίησης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-03)Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η μελέτη γύρω από το διαπολιτισμικό management, την ιστορική του εξέλιξη, την έννοια και τους εκπροσώπους τους. Θα προσπαθήσουμε να ανακαλύψουμε τι χαρακτηριστικά γνωρίσματα πρέπει να ... -
Το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ παράγοντας ανάπτυξης ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-11-30)Στόχος της παρούσας πτυχιακής είναι να μελετήσει και να τονίσει τη σημαντικότητα καινοτόμων τεχνικών μάρκετινγκ αλλά και στρατηγικού σχεδιασμού και ανάλυσης στον ελληνικό τουρισμό και κυρίως στο ξενοδοχειακό τομέα της Ελλάδος. -
Διερεύνηση των απόψεων και αντιλήψεων των γερμανών τουριστών για την Ελλάδα ως προορισμό
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-12)Η παρούσα εργασία αφορά την διερεύνηση των απόψεων και των αντιλήψεων των Γερμανών τουριστών για την Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό. Η επιλογή του θέματος αφορμάται αφενός από την προσωπική μου σχέση και το ενδιαφέρον μου ... -
Η λειτουργία των γραφείων εξωτερικού του ΕΟΤ: μελέτη περίπτωσης του γραφείου ΕΟΤ Ιταλίας (Μιλάνο)
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-11-28)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια της φοίτησης στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων με κατεύθυνση τις Τουριστικές Επιχειρήσεις και Φιλοξενίας του ΑΕΙ Πειραιά ΤΤ. Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να αναδείξει ... -
Χρηματοοικονομική ανάλυση του κλάδου των πρώτων υλών στην περίοδο της οικονομικής ύφεσης στην Ελλάδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-11)Σε αυτή την εργασία σκοπεύουμε να δούμε τις επιπτώσεις που έχει στα πρώτα χρόνια η οικονομική κρίση στον κλάδο των πρώτων υλών και συγκεκριμένα στις εισηγμένες στο Χρηματιστήριο Αθηνών. Στην αρχή της εργασίας βλέπουμε ... -
Εναλλακτικές μορφές τουρισμού στην Ελλάδα, καινοτόμες ιδέες και προοπτικές
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016)Η Ελλάδα είναι μια χώρα η οποία έχει αμέτρητα βουνά , θάλασσες και απεριόριστες δραστηριότητες που μπορεί κάποιος να πραγματοποιήσει ως τουρίστας. Είναι ένας τουριστικός προορισμός γνωστός παγκοσμίως για το φυσικό περιβάλλον ... -
Διαχείριση ανθρωπίνων πόρων ξενοδοχειακών μονάδων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-10)Στη σύμβαση εργασίας ο εργοδότης είναι εκείνος που δικαιούται να αξιώσει από τον μισθωτό την παροχή της εργασίας που υποχρεούται να καταβάλλει το συμφωνημένο μισθό. Επιπρόσθετα ο εργοδότης μπορεί να είναι φυσικό ή και ... -
Σκοτεινός τουρισμός
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-10)Η αυξανόμενη τάση για επίσκεψη σε τουριστικά αξιοθέατα όχι απλά για ψυχαγωγία αλλά για μια προσέγγιση σε μέρη που συνδέονται με γεγονότα που σημάδεψαν αρνητικά τις ζωές των ανθρώπων, οδήγησε σε μια μορφή θεματικού τουρισμού ...