Χρηματοοικονομική ανάλυση της εταιρείας <<24 Media>>
Θεματική επικεφαλίδα
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Λογιστική::Οικονομικές Καταστάσεις ; TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Οικονομική::ΧρηματοοικονομικήΛέξεις κλειδιά
Αριθμοδείκτες ; Αριθμοδείκτες ρευστότητας ; Χρηματοοικονομική ανάλυση ; Μέσα μαζικής ενημέρωσης ; Οικονομικά στοιχεία ; 24 MEDIA Α.Ε. ; Ισολογισμός ; Αριθμοδείκτες αποδοτικότητας ; Αριθμοδείκτες δραστηριότητας ; Μονοπρόσωπες εταιρείεςΠερίληψη
Η πρόσβαση των καταναλωτών σε περιεχόμενο και υπηρεσίες Ψυχαγωγίας & ΜΜΕ διευρύνεται παγκοσμίως χάρη στη συνεχώς αυξανόμενη πρόσβαση στο διαδίκτυο και στην εκρηκτική αύξηση που έχει σημειωθεί στη χρήση φορητών έξυπνων συσκευών. Στις μέρες μας ο συγκεκριμένος κλάδος έχει δεχτεί μεγάλες πιέσεις ειδικότερα από την εποχή του 1ΟΥ μνημονίου και μετά. Αυτό γίνεται εύκολα αντιληπτό όταν μεγάλο παραδοσιακοί όμιλοι με αντικείμενο την ψυχαγωγία και την ενημέρωση έχουν κηρύξει πτωχεύσει. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία θα ασχοληθούμε με το κλάδο των Μ.Μ.Ε και θα αναλύσουμε τα οικονομικά στοιχεία κα δεδομένα της εταιρείας 24 MEDIA, η οποία ειδικεύεται στη ψηφιακή ενημέρωση και ψυχαγωγία. Η οικονομική ανάλυση της παραπάνω εταιρείας στην οποία θα προχωρήσουμε θα γίνει με την μέθοδο των αριθοδεικτών. Σκοπός δηλαδή της εργασίας μέσα από την χρηματοικονομική ανάλυση είναι η μελέτη της οικονομικής θέσης της εταιρείας. Για να δημιουργήσουμε μια εικόνα για το μέγεθος και τη θέση της εταιρείας, θα αντλήσουμε πληροφορίες από τους ισολογισμούς και αποτελέσματα χρήσεως που αφορούν τη περίοδο 2011-2015. Οι αριθμοδείκτες οι οποίοι θα χρησιμοποιηθούν στην περαιτέρω οικονομική ανάλυση ανήκουν στις κατηγορίες αριθμοδεικτών: ρευστότητας, δραστηριότητας και αποδοτικότητας.