Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣυκιανάκης, Νικόλαος
dc.contributor.authorΒήτας, Αναστάσιος
dc.date.accessioned2018-07-18T08:53:31Z
dc.date.available2018-07-18T08:53:31Z
dc.date.issued2018-06
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4526
dc.description.abstractΗ πρόσβαση των καταναλωτών σε περιεχόμενο και υπηρεσίες Ψυχαγωγίας & ΜΜΕ διευρύνεται παγκοσμίως χάρη στη συνεχώς αυξανόμενη πρόσβαση στο διαδίκτυο και στην εκρηκτική αύξηση που έχει σημειωθεί στη χρήση φορητών έξυπνων συσκευών. Στις μέρες μας ο συγκεκριμένος κλάδος έχει δεχτεί μεγάλες πιέσεις ειδικότερα από την εποχή του 1ΟΥ μνημονίου και μετά. Αυτό γίνεται εύκολα αντιληπτό όταν μεγάλο παραδοσιακοί όμιλοι με αντικείμενο την ψυχαγωγία και την ενημέρωση έχουν κηρύξει πτωχεύσει. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία θα ασχοληθούμε με το κλάδο των Μ.Μ.Ε και θα αναλύσουμε τα οικονομικά στοιχεία κα δεδομένα της εταιρείας 24 MEDIA, η οποία ειδικεύεται στη ψηφιακή ενημέρωση και ψυχαγωγία. Η οικονομική ανάλυση της παραπάνω εταιρείας στην οποία θα προχωρήσουμε θα γίνει με την μέθοδο των αριθοδεικτών. Σκοπός δηλαδή της εργασίας μέσα από την χρηματοικονομική ανάλυση είναι η μελέτη της οικονομικής θέσης της εταιρείας. Για να δημιουργήσουμε μια εικόνα για το μέγεθος και τη θέση της εταιρείας, θα αντλήσουμε πληροφορίες από τους ισολογισμούς και αποτελέσματα χρήσεως που αφορούν τη περίοδο 2011-2015. Οι αριθμοδείκτες οι οποίοι θα χρησιμοποιηθούν στην περαιτέρω οικονομική ανάλυση ανήκουν στις κατηγορίες αριθμοδεικτών: ρευστότητας, δραστηριότητας και αποδοτικότητας.el
dc.format.extent43el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Λογιστική::Οικονομικές Καταστάσειςel
dc.subjectTPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Οικονομική::Χρηματοοικονομικήel
dc.titleΧρηματοοικονομική ανάλυση της εταιρείας <<24 Media>>el
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΔρίτσα, Μαρίνα
dc.contributor.committeeΧυζ, Αλίνα
dc.contributor.departmentΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΑριθμοδείκτεςel
dc.subject.keywordΑριθμοδείκτες ρευστότηταςel
dc.subject.keywordΧρηματοοικονομική ανάλυσηel
dc.subject.keywordΜέσα μαζικής ενημέρωσηςel
dc.subject.keywordΟικονομικά στοιχείαel
dc.subject.keyword24 MEDIA Α.Ε.el
dc.subject.keywordΙσολογισμόςel
dc.subject.keywordΑριθμοδείκτες αποδοτικότηταςel
dc.subject.keywordΑριθμοδείκτες δραστηριότηταςel
dc.subject.keywordΜονοπρόσωπες εταιρείεςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"