Παρουσίαση προγράμματος προσομοίωσης συστήματος διεύθυνσης αυτοκινήτου για εκπαιδευτικούς σκοπούς σε σχολείο
Θεματική επικεφαλίδα
TPSH::Τεχνολογία::Οχήματα - ΑυτοκίνηταΛέξεις κλειδιά
Προσομοίωση συστήματος διεύθυνσης αυτοκινήτου ; Εκπαιδευτικά προγράμματα ; AlgodooΠερίληψη
Στα πλαίσια της πτυχιακής εργασίας, θα εξεταστεί το θέμα «Παρουσίαση Προγράμματος Προσομοίωσης συστήματος διεύθυνσης αυτοκινήτου και χρήση του για εκπαιδευτικούς σκοπούς σε σχολείο». Αφορμή για το συγκεκριμένο θέμα αποτέλεσε η συμμετοχή μου λόγω της πρακτικής μου άσκησης σε σχολείο και η ανάγκη να ενταχθεί μια τέτοια πρόταση στο μάθημα της Τεχνολογίας. Το πρόγραμμα προσομοίωσης που προτείνεται να χρησιμοποιηθεί είναι το Algodoo, ένα πολύ γνωστό πρόγραμμα προσομοίωσης μηχανών και όχι μόνο που χρησιμοποιείται ευρέως και ιδίως στο εξωτερικό για εκπαιδευτικούς σκοπούς. Η πρόταση της διάρθρωσης της πτυχιακής εργασίας, αφορά την δομή της σε δύο μέρη, το βιβλιογραφικό και το πρακτικό. Στο βιβλιογραφικό μέρος της μελέτης θα αναλυθεί η βιβλιογραφία που αφορά την εκπαιδευτική διαδικασία χρήση των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση, με σκοπό την ενίσχυσή της. Το δεύτερο μέρος αποτελείται από μια σύντομη παρουσίαση του προγράμματος Algodoo και κατόπιν από μια παρουσίαση της προσομοίωσης που θα κατασκευαστεί και θα αφορά το σύστημα διεύθυνσης αυτοκινήτου, με τρόπο απλό, κατανοητό και διαχωρίσιμο από τους μαθητές και τον τρόπο με τον οποίο αυτό μπορεί να γίνει εκμεταλλεύσιμο και να έχει εκπαιδευτικά αποτελέσματα.
Περίληψη
In the framework of the dissertation, the topic "Presentation of a Car Driving System Simulation Program and its Use for Educational Purposes in School" will be examined. The reason for this was my participation due to my practice at school and the need to include such a proposal in the Technology lesson. The simulation program proposed to be used is Algodoo, a well known machine simulation program and not only widely used and especially abroad for educational purposes. The proposal of the structure of the dissertation thesis concerns its structure in two parts, the bibliographic and the practical. The bibliographic part of the study will analyze the bibliography on the educational process using new technologies in education, with a view to enhancing it. The second part consists of a brief presentation of the Algodoo program and then a presentation of the simulation that will be constructed and will concern the car steering system in a simple, understandable and separable manner from the students and the way in which it can be exploited and have educational results.