Στρατηγική ανάλυση της εταιρείας McDonald's ΑΕ.
Strategic analysis of McDonald's
Θεματική επικεφαλίδα
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Στρατηγικός ΣχεδιασμόςΛέξεις κλειδιά
SWOT Analysis ; Αλυσίδα αξίας ; Pest analysis ; Κλάδος γρήγορης εστίασης ; Εστιατόρια γρήγορου φαγητού ; McDonald's ; Στρατηγική ανάλυση ; Fast foodΠερίληψη
Η εργασία αυτή πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της Πτυχιακής μου εργασίας και έχει σκοπό την παρουσίαση της στρατηγικής ανάλυσης της εταιρείας McDonald’s. Η εργασία χωρίζεται σε τρία τμήματα. Στο πρώτο μέρος παρουσιάζει γενικές πληροφορίες για τον κλάδο γρήγορης εστίασης. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας παρουσιάζονται στοιχεία και πληροφορίες για την επιχείρηση McDonald’s. Στο τρίτο μέρος αναλύει την στρατηγική ανάλυση της επιχείρησης τόσο στο εξωτερικό περιβάλλον όσο και στο εσωτερικό, ενώ, τέλος, εξάγονται κάποια γενικά συμπεράσματα. Η στρατηγική ανάλυση μιας εταιρείας είναι απαραίτητη τόσο για την ίδια προκειμένου να πάρει ορθές αποφάσεις όσο και για έναν εξωτερικό επενδύτη που θέλει να αποφασίσει αν θα επενδύσει στην εταιρεία.
Περίληψη
This work was carried out in the framework of my PhD thesis and aims to present the strategic analysis of McDonald's. The thesis is divided into three sections. In the first part, it provides general information about the fast focusing industry. In the second part of the paper are presented data and information about McDonald's. The third part analyzes the strategic analysis of the company both in the external environment and in the interior, and finally, some general conclusions are drawn.Strategic analysis of a company is necessary for itself to make good decisions as well as for an outside investor who wants to decide whether to invest in the company.