Εμφάνιση απλής εγγραφής

Στρατηγική ανάλυση της εταιρείας McDonald's ΑΕ.

dc.contributor.advisorΣταυρουλάκης, Δημήτριος
dc.contributor.authorΡισβά, Χρύσα
dc.date.accessioned2017-12-13T07:52:24Z
dc.date.available2017-12-13T07:52:24Z
dc.date.issued2017-12-11
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3976
dc.description.abstractΗ εργασία αυτή πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της Πτυχιακής μου εργασίας και έχει σκοπό την παρουσίαση της στρατηγικής ανάλυσης της εταιρείας McDonald’s. Η εργασία χωρίζεται σε τρία τμήματα. Στο πρώτο μέρος παρουσιάζει γενικές πληροφορίες για τον κλάδο γρήγορης εστίασης. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας παρουσιάζονται στοιχεία και πληροφορίες για την επιχείρηση McDonald’s. Στο τρίτο μέρος αναλύει την στρατηγική ανάλυση της επιχείρησης τόσο στο εξωτερικό περιβάλλον όσο και στο εσωτερικό, ενώ, τέλος, εξάγονται κάποια γενικά συμπεράσματα. Η στρατηγική ανάλυση μιας εταιρείας είναι απαραίτητη τόσο για την ίδια προκειμένου να πάρει ορθές αποφάσεις όσο και για έναν εξωτερικό επενδύτη που θέλει να αποφασίσει αν θα επενδύσει στην εταιρεία.el
dc.format.extent41el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Στρατηγικός Σχεδιασμόςel
dc.titleΣτρατηγική ανάλυση της εταιρείας McDonald's ΑΕ.el
dc.title.alternativeStrategic analysis of McDonald'sel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΚεχαγιάς, Αθανάσιος
dc.contributor.committeeΓκούμας, Σπυρίδων
dc.contributor.departmentΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordSWOT Analysisel
dc.subject.keywordΑλυσίδα αξίαςel
dc.subject.keywordPest analysisel
dc.subject.keywordΚλάδος γρήγορης εστίασηςel
dc.subject.keywordΕστιατόρια γρήγορου φαγητούel
dc.subject.keywordMcDonald'sel
dc.subject.keywordΣτρατηγική ανάλυσηel
dc.subject.keywordFast foodel
dc.description.abstracttranslatedThis work was carried out in the framework of my PhD thesis and aims to present the strategic analysis of McDonald's. The thesis is divided into three sections. In the first part, it provides general information about the fast focusing industry. In the second part of the paper are presented data and information about McDonald's. The third part analyzes the strategic analysis of the company both in the external environment and in the interior, and finally, some general conclusions are drawn.Strategic analysis of a company is necessary for itself to make good decisions as well as for an outside investor who wants to decide whether to invest in the company.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"