Η επίδραση των ηλεκτρονικών μέσων στην αλλαγή στάσεων του αναγνωστικού κοινού στον έντυπο τύπο
The impact of electronic media in readers’ attitudes to print media
Subject
TPSH::Επιστήμη των Πληροφοριών::Δημοσιογραφία και Εφημερίδες ; TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Μέσα Μαζικής ΕνημέρωσηςKeywords
Αναγνωστικό κοινό ; Ηλεκτρονικός τύπος ; Έντυπος τύπος ; Μέσα μαζικής ενημέρωσηςAbstract
Βασικός σκοπός της παρούσης μεταπτυχιακής εργασίας, αναφέρεται σχετικά η συλλογή, καταγραφή και παρουσίαση στοχείων που αφορούν την Επίδραση των Ηλεκτρονικών Μέσων στην Αλλαγή Στάσεων του Αναγνωστικού Κοινού στον Έντυπο Τύπο. Στην παρούσα εργασία, αναπτύχθηκε αρχικά το κατάλληλο θεωρητικό υπόβαθριο που καλύπτει τους ορισμούς και έννοιες για τον ηλεκτρονικό τύπο, τα ΜΜΕ και την ενημερώση του κοινού γενικότερα. Έπειτα από την βιβλιογραφική επισκόπηση που διενεργήθηκε, καταγράφηκαν από σχετικές έρευνες οι απόψεις αναγνωστών για τον ηλεκτρονικό τύπο και τον έντυπο τύπο, καθώς έννοιες γύρω από την λειρουργία των ΜΜΕ. Για την εκπλήρωση του σκοπού της εργασίας, εκπονήθηκε πρωτογενής έρευνα, με την χρήση ερωτηματολογίου, σε 100 αναγνώστες, ώστε να διερευνηθούν οι στάσεις και οι απόψεις του για τον ηλεκτρονικό τύπο έναντι του έντυπου. Τα αποτελέσματα έδειξαν πως οι αναγνώστες χρησιμοποιούν τα Ενημερωτικά Blogs για την ενημέρωση τους ενώ ενημερώνονται και μέσω των Δικτύων Social Networking σε πάρα πολύ μεγάλο βαθμό. Ακόμη θεωρούν σημαντική την αντικειμενικότητα των Ειδήσεων που προβάλλονται, ανώ συμφωνούν και με την άποψη ότι η Ηλεκτρονική Ενημέρωση είναι αποδοτικότερη από την Έντυπη λόγω Διαθεσιμότητας πολλών ειδήσεων ταυτόχρονα, και αξιολογούν την Ηλεκτρονική Ενημέρωση ως αποδοτικότερη από την Έντυπη λόγω Ευκολίας Πρόσβασης και ότι μπορεί να επιλεχθεί μια μόνο εκ των πολλών ειδήσεων για ανάγνωση
Number of pages
116Post-graduate Program
Διεθνής Διοικητική των ΕπιχειρήσεωνLanguage
GreekCollections
The following license files are associated with this item: