Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η επίδραση των ηλεκτρονικών μέσων στην αλλαγή στάσεων του αναγνωστικού κοινού στον έντυπο τύπο

dc.contributor.advisorΝτάνος, Αναστάσιος
dc.contributor.authorΚαραμανώλης, Μιχαήλ
dc.date.accessioned2017-10-02T11:02:19Z
dc.date.available2017-10-02T11:02:19Z
dc.date.issued2017-09-27
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3773
dc.description.abstractΒασικός σκοπός της παρούσης μεταπτυχιακής εργασίας, αναφέρεται σχετικά η συλλογή, καταγραφή και παρουσίαση στοχείων που αφορούν την Επίδραση των Ηλεκτρονικών Μέσων στην Αλλαγή Στάσεων του Αναγνωστικού Κοινού στον Έντυπο Τύπο. Στην παρούσα εργασία, αναπτύχθηκε αρχικά το κατάλληλο θεωρητικό υπόβαθριο που καλύπτει τους ορισμούς και έννοιες για τον ηλεκτρονικό τύπο, τα ΜΜΕ και την ενημερώση του κοινού γενικότερα. Έπειτα από την βιβλιογραφική επισκόπηση που διενεργήθηκε, καταγράφηκαν από σχετικές έρευνες οι απόψεις αναγνωστών για τον ηλεκτρονικό τύπο και τον έντυπο τύπο, καθώς έννοιες γύρω από την λειρουργία των ΜΜΕ. Για την εκπλήρωση του σκοπού της εργασίας, εκπονήθηκε πρωτογενής έρευνα, με την χρήση ερωτηματολογίου, σε 100 αναγνώστες, ώστε να διερευνηθούν οι στάσεις και οι απόψεις του για τον ηλεκτρονικό τύπο έναντι του έντυπου. Τα αποτελέσματα έδειξαν πως οι αναγνώστες χρησιμοποιούν τα Ενημερωτικά Blogs για την ενημέρωση τους ενώ ενημερώνονται και μέσω των Δικτύων Social Networking σε πάρα πολύ μεγάλο βαθμό. Ακόμη θεωρούν σημαντική την αντικειμενικότητα των Ειδήσεων που προβάλλονται, ανώ συμφωνούν και με την άποψη ότι η Ηλεκτρονική Ενημέρωση είναι αποδοτικότερη από την Έντυπη λόγω Διαθεσιμότητας πολλών ειδήσεων ταυτόχρονα, και αξιολογούν την Ηλεκτρονική Ενημέρωση ως αποδοτικότερη από την Έντυπη λόγω Ευκολίας Πρόσβασης και ότι μπορεί να επιλεχθεί μια μόνο εκ των πολλών ειδήσεων για ανάγνωσηel
dc.format.extent116el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Επιστήμη των Πληροφοριών::Δημοσιογραφία και Εφημερίδεςel
dc.subjectTPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Μέσα Μαζικής Ενημέρωσηςel
dc.titleΗ επίδραση των ηλεκτρονικών μέσων στην αλλαγή στάσεων του αναγνωστικού κοινού στον έντυπο τύποel
dc.title.alternativeThe impact of electronic media in readers’ attitudes to print mediael
dc.typeΜεταπτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΣαμαντά, Ειρήνη
dc.contributor.committeeΝτάνος, Αναστάσιος
dc.contributor.masterΔιεθνής Διοικητική των Επιχειρήσεωνel
dc.subject.keywordΑναγνωστικό κοινόel
dc.subject.keywordΗλεκτρονικός τύποςel
dc.subject.keywordΈντυπος τύποςel
dc.subject.keywordΜέσα μαζικής ενημέρωσηςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"