Λογιστική και μάρκετινγκ επιχείρησης βιολογικών προϊόντων (Κορρές)
Θεματική επικεφαλίδα
TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Οικονομική::Αγροτική Παραγωγή ; TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::ΜάρκετινγκΛέξεις κλειδιά
Αριθμοδείκτες ; Βιολογικά προϊόντα ; Βιολογική γεωργία ; Κορρές Α.Ε. ; ΜάρκετινγκΠερίληψη
Στην εργασία μου παραθέτω εξ΄ αρχής τι εννοούμε με τον όρο βιολογικά προϊόντα και τα οφέλη τους , την πορεία τους στην ελληνική και όχι μόνο αγορά καθώς και τα εμπόδια εξάπλωσης τους στο αγοραστικό κοινό.Στη συνέχεια παραθέτουμε τους τρόπους μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν στην εξάπλωση τους.Θα ασχοληθούμε με την εταιρεία ΚΟΡΡΕΣ που ασχολείται με την παραγωγή βιολογικών καλλυντικών καθώς και με τις επενδύσεις της και τις ενέργειες που έκανε για να κατακτήσει τη θέση που κατέχει στην παγκόσμια αγορά των καλλυντικών.Στο επόμενο κεφάλαιο ασχολούμαστε με τη λογιστική κατάσταση τηw εταιρείας και τους αριθμοδείκτες που χρησιμοποιεί πρoκειμένου να εξελιχθεί και να επεκταθεί .Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύουμε τα λογιστικά προγράμματα που χρησιμοποιεί η εταιρεία.
Αριθμός σελίδων
77Σχολή
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςΑκαδημαϊκό Τμήμα
Τμήμα Λογιστικής και ΧρηματοοικονομικήςΓλώσσα
ΕλληνικάΟι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: