Λογιστική και μάρκετινγκ επιχείρησης βιολογικών προϊόντων (Κορρές)
Subject
TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Οικονομική::Αγροτική Παραγωγή ; TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::ΜάρκετινγκKeywords
Αριθμοδείκτες ; Βιολογικά προϊόντα ; Βιολογική γεωργία ; Κορρές Α.Ε. ; ΜάρκετινγκAbstract
Στην εργασία μου παραθέτω εξ΄ αρχής τι εννοούμε με τον όρο βιολογικά προϊόντα και τα οφέλη τους , την πορεία τους στην ελληνική και όχι μόνο αγορά καθώς και τα εμπόδια εξάπλωσης τους στο αγοραστικό κοινό.Στη συνέχεια παραθέτουμε τους τρόπους μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν στην εξάπλωση τους.Θα ασχοληθούμε με την εταιρεία ΚΟΡΡΕΣ που ασχολείται με την παραγωγή βιολογικών καλλυντικών καθώς και με τις επενδύσεις της και τις ενέργειες που έκανε για να κατακτήσει τη θέση που κατέχει στην παγκόσμια αγορά των καλλυντικών.Στο επόμενο κεφάλαιο ασχολούμαστε με τη λογιστική κατάσταση τηw εταιρείας και τους αριθμοδείκτες που χρησιμοποιεί πρoκειμένου να εξελιχθεί και να επεκταθεί .Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύουμε τα λογιστικά προγράμματα που χρησιμοποιεί η εταιρεία.
Number of pages
77Faculty
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςAcademic Department
Τμήμα Λογιστικής και ΧρηματοοικονομικήςLanguage
GreekCollections
The following license files are associated with this item: