Τα social media και η χρήση τους στην προώθηση των ξενοδοχειακών υπηρεσιών
Subject
TPSH::Τουρισμός::ΞενοδοχείαKeywords
Social media ; Διαφήμιση ; Μέσα κοινωνικής δικτύωσης ; Τουριστικές επιχειρήσεις ; Ξενοδοχειακός τομέας ; Τουρισμός ; Ξενοδοχειακές επιχειρήσειςAbstract
Ο τουριστικός τομέας ασκεί καταλυτική επίδραση στην οικονομική ζωή μιας χώρας, δεδομένο το οποίο αποτελεί αντικείμενο μελέτης των σύγχρονων μελετητών. Ως κομμάτι της οικονομίας, ο τουρισμός επηρεάζει την ανάπτυξη, την απασχόληση, τη σταθεροποίηση στις τιμές των προϊόντων και υπηρεσιών καθώς και την εξισορρόπηση στο ισοζύγιο πληρωμών. Τα αποτελέσματα γίνονται αντιληπτά μέσα από τρεις βασικούς άξονες του οικονομικού τομέα που είναι η αγορά, η ανάπτυξη και η παραγωγή. Όσον αφορά τον τουρισμό, η αγορά καθορίζεται από τη ζήτηση των καταναλωτών-ταξιδευτών ενώ η παραγωγή σχετίζεται με τα προϊόντα, δηλαδή στην προκειμένη τα τουριστικά καταλύματα, το ταξίδι, την κατανάλωση διαφόρων αγαθών κ.λπ. Η χώρα μας εντάσσεται στους πιο δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς σε παγκόσμιο επίπεδο ενώ οι αριθμοί αποδεικνύουν τη συνεχόμενη αύξηση της επιλογής των ξένων τουριστών. Στην παρούσα εργασία θα μελετηθεί ο ρόλος των social media για την προώθηση των ξενοδοχειακών υπηρεσιών της Ελλάδας. Ειδικότερα, στο πρώτο κεφάλαιο θα επικεντρωθούμε στη διαφήμιση και στον τρόπο που αυτή ενισχύει τον τουρισμό. Στη συνέχεια, το δεύτερο κεφάλαιο θα γίνει αναφορά στα social media με σκοπό να γίνει κατανοητή η ουσία και ο τρόπος που λειτουργούν. Η σύνδεση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης με τον τουρισμό θα αποτελέσει το επίκεντρο του τρίτου κεφαλαίου. Τέλος, στο τέταρτο κεφάλαιο της παρούσας εργασίας θα μελετηθεί μια περίπτωση ξενοδοχειακής μονάδας στη χώρα μας με σκοπό να γίνει κατανοητός ο τρόπος που τα social media μπορούν να προωθήσουν τον τουρισμό.
Number of pages
70Faculty
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςAcademic Department
Τμήμα Λογιστικής και ΧρηματοοικονομικήςLanguage
GreekCollections
The following license files are associated with this item: