Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠατσίκας, Στυλιανός
dc.contributor.authorΠαφίλη, Στυλιανή
dc.contributor.authorΠαφίλη, Ουρανία
dc.date.accessioned2017-05-31T09:36:50Z
dc.date.available2017-05-31T09:36:50Z
dc.date.issued2017-05-18
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3514
dc.description.abstractΟ τουριστικός τομέας ασκεί καταλυτική επίδραση στην οικονομική ζωή μιας χώρας, δεδομένο το οποίο αποτελεί αντικείμενο μελέτης των σύγχρονων μελετητών. Ως κομμάτι της οικονομίας, ο τουρισμός επηρεάζει την ανάπτυξη, την απασχόληση, τη σταθεροποίηση στις τιμές των προϊόντων και υπηρεσιών καθώς και την εξισορρόπηση στο ισοζύγιο πληρωμών. Τα αποτελέσματα γίνονται αντιληπτά μέσα από τρεις βασικούς άξονες του οικονομικού τομέα που είναι η αγορά, η ανάπτυξη και η παραγωγή. Όσον αφορά τον τουρισμό, η αγορά καθορίζεται από τη ζήτηση των καταναλωτών-ταξιδευτών ενώ η παραγωγή σχετίζεται με τα προϊόντα, δηλαδή στην προκειμένη τα τουριστικά καταλύματα, το ταξίδι, την κατανάλωση διαφόρων αγαθών κ.λπ. Η χώρα μας εντάσσεται στους πιο δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς σε παγκόσμιο επίπεδο ενώ οι αριθμοί αποδεικνύουν τη συνεχόμενη αύξηση της επιλογής των ξένων τουριστών. Στην παρούσα εργασία θα μελετηθεί ο ρόλος των social media για την προώθηση των ξενοδοχειακών υπηρεσιών της Ελλάδας. Ειδικότερα, στο πρώτο κεφάλαιο θα επικεντρωθούμε στη διαφήμιση και στον τρόπο που αυτή ενισχύει τον τουρισμό. Στη συνέχεια, το δεύτερο κεφάλαιο θα γίνει αναφορά στα social media με σκοπό να γίνει κατανοητή η ουσία και ο τρόπος που λειτουργούν. Η σύνδεση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης με τον τουρισμό θα αποτελέσει το επίκεντρο του τρίτου κεφαλαίου. Τέλος, στο τέταρτο κεφάλαιο της παρούσας εργασίας θα μελετηθεί μια περίπτωση ξενοδοχειακής μονάδας στη χώρα μας με σκοπό να γίνει κατανοητός ο τρόπος που τα social media μπορούν να προωθήσουν τον τουρισμό.el
dc.format.extent70el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Τουρισμός::Ξενοδοχείαel
dc.titleΤα social media και η χρήση τους στην προώθηση των ξενοδοχειακών υπηρεσιώνel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΣυκιανάκης, Νικόλαος
dc.contributor.committeeΔεδούλη, Αικατερίνη
dc.contributor.departmentΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordSocial mediael
dc.subject.keywordΔιαφήμισηel
dc.subject.keywordΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
dc.subject.keywordΤουριστικές επιχειρήσειςel
dc.subject.keywordΞενοδοχειακός τομέαςel
dc.subject.keywordΤουρισμόςel
dc.subject.keywordΞενοδοχειακές επιχειρήσειςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"