Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΈλληνας, Ιωάννης
dc.contributor.authorΓιούτσος, Σταύρος
dc.date.accessioned2017-03-03T08:00:53Z
dc.date.available2017-03-03T08:00:53Z
dc.date.issued2017-02
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3296
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά την τηλεξυπηρέτηση πωλήσεων σε πραγματικό χρόνο για φυσικό κατάστημα χωρίς την φυσική παρουσία υπαλλήλων. Αυτό το πεδίο έχει ήδη ξεκινήσει να αναπτύσσεται με ταχύς ρυθμούς σε όλο τον κόσμο και αυτό γιατί αφορά το μέλλον του σύγχρονου marketing καθώς με την ταχεία ανάπτυξη της τεχνολογίας λιγοστεύει η αναγκαιότητα φυσικής παρουσίας ανθρώπων. Η μελέτη επικεντρώνεται στους τρόπους με τους οποίους μπορεί ένας πελάτης να εξυπηρετηθεί σε ένα φυσικό κατάστημα, για περιήγηση ή για λοιπές ανάγκες του, χωρίς την παρουσία ανθρώπινου δυναμικού στο χώρο.el
dc.format.extent68el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Τεχνολογία::Τηλεπικοινωνία::Ασύρματα Επικοινωνιακά Συστήματαel
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Ηλεκτρονικό Εμπόριοel
dc.titleΤηλεξυπηρέτηση πωλήσεων σε πραγματικό χρόνο για φυσικό κατάστημαel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΈλληνας, Ιωάννης Δρ.
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων Τ.Ε.el
dc.contributor.facultyΣχολή Τεχνολογικών Εφαρμογώνel
dc.subject.keywordΤηλεπικοινωνίεςel
dc.subject.keywordΠραγματικός χρόνοςel
dc.subject.keywordReal timeel
dc.subject.keywordΤηλεξυπηρέτηση πωλήσεωνel
dc.subject.keywordInternetel
dc.subject.keywordΔιαδίκτυοel
dc.subject.keywordΕξυπηρέτηση πελατώνel
dc.subject.keywordArduinoel
dc.subject.keywordΗλεκτρονικό κατάστημαel
dc.description.abstracttranslatedThe present thesis concerns the service provided to customers in real-time in a physical store without the need of natural presence of employees. This field has already started developing vastly around the world and that is because it is the future of all shop since with the technological advance the necessity of natural presence of employees is becoming less important as time goes by. This study focuses on the means that can achieve the goal of a customer getting assisted on a physical store for his need without natural presence of employees.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"