Τηλεξυπηρέτηση πωλήσεων σε πραγματικό χρόνο για φυσικό κατάστημα
Θεματική επικεφαλίδα
TPSH::Τεχνολογία::Τηλεπικοινωνία::Ασύρματα Επικοινωνιακά Συστήματα ; TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Ηλεκτρονικό ΕμπόριοΛέξεις κλειδιά
Τηλεπικοινωνίες ; Πραγματικός χρόνος ; Real time ; Τηλεξυπηρέτηση πωλήσεων ; Internet ; Διαδίκτυο ; Εξυπηρέτηση πελατών ; Arduino ; Ηλεκτρονικό κατάστημαΠερίληψη
Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά την τηλεξυπηρέτηση πωλήσεων σε πραγματικό χρόνο για φυσικό κατάστημα χωρίς την φυσική παρουσία υπαλλήλων. Αυτό το πεδίο έχει ήδη ξεκινήσει να αναπτύσσεται με ταχύς ρυθμούς σε όλο τον κόσμο και αυτό γιατί αφορά το μέλλον του σύγχρονου marketing καθώς με την ταχεία ανάπτυξη της τεχνολογίας λιγοστεύει η αναγκαιότητα φυσικής παρουσίας ανθρώπων. Η μελέτη επικεντρώνεται στους τρόπους με τους οποίους μπορεί ένας πελάτης να εξυπηρετηθεί σε ένα φυσικό κατάστημα, για περιήγηση ή για λοιπές ανάγκες του, χωρίς την παρουσία ανθρώπινου δυναμικού στο χώρο.
Περίληψη
The present thesis concerns the service provided to customers in real-time in a physical store without the need of natural presence of employees. This field has already started developing vastly around the world and that is because it is the future of all shop since with the technological advance the necessity of natural presence of employees is becoming less important as time goes by. This study focuses on the means that can achieve the goal of a customer getting assisted on a physical store for his need without natural presence of employees.
Αριθμός σελίδων
68Σχολή
Σχολή Τεχνολογικών ΕφαρμογώνΑκαδημαϊκό Τμήμα
Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων Τ.Ε.Γλώσσα
ΕλληνικάΟι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: