Ο ρόλος της διαφήμισης στο marketing
Keywords
Διαφήμιση ; Μάρκετινγκ ; Marketing ; SWOT Analysis ; Διαφήμιση και διαδίκτυοAbstract
Κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης, που αντιμετωπίζει η ελληνική οικονομία ο κλάδος της διαφήμισης παρουσιάζει μεταβολές. Η διαφήμιση είναι στενά συνδεδεμένη με το εμπόριο αγαθών. Ο διαφημιστικός κλάδος ενισχύει την ελληνική οικονομία με διάφορους τρόπους αφού δημιουργούνται νέες θέσεις εργασίας, καταβάλλονται άμεσοι και έμμεσοι φόροι, ενισχύεται η έννοια της επιχειρηματικότητας και θεωρείται ο κυριότερος χρηματοδότης των διαφόρων μέσων. Σήμερα, καθώς αυξάνονται οι ηλεκτρονικές αγορές οι επιχειρήσεις προσπαθούν να συγχρονιστούν με αυτή την τάση. Τα αποτελέσματα της παρούσας εργασίας καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι ενώ οι διαφημιστικές δαπάνες στα παραδοσιακά μέσα μειώνονται με ραγδαίους ρυθμούς, έχουν αναπτυχθεί ιδιαίτερα η online διαφήμιση (ειδικότερα μέσω των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης-social media advertising), καθώς και η διαφήμιση μέσω κινητών τηλεφώνων (mobile advertising).
Number of pages
50Faculty
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςAcademic Department
Τμήμα Λογιστικής και ΧρηματοοικονομικήςLanguage
GreekCollections
The following license files are associated with this item: