Ο ρόλος της διαφήμισης στο marketing
Πτυχιακή εργασία
Συγγραφέας
Πανάγαινα, Ελένη-Άλκηστις
Ημερομηνία
2017-02-13Επιβλέπων
Κουτσογιάννη, ΕυαγγελίαΘεματική επικεφαλίδα
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ ; TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::ΔιαφήμισηΛέξεις κλειδιά
Διαφήμιση ; Μάρκετινγκ ; Marketing ; SWOT Analysis ; Διαφήμιση και διαδίκτυοΠερίληψη
Κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης, που αντιμετωπίζει η ελληνική οικονομία ο κλάδος της διαφήμισης παρουσιάζει μεταβολές. Η διαφήμιση είναι στενά συνδεδεμένη με το εμπόριο αγαθών. Ο διαφημιστικός κλάδος ενισχύει την ελληνική οικονομία με διάφορους τρόπους αφού δημιουργούνται νέες θέσεις εργασίας, καταβάλλονται άμεσοι και έμμεσοι φόροι, ενισχύεται η έννοια της επιχειρηματικότητας και θεωρείται ο κυριότερος χρηματοδότης των διαφόρων μέσων. Σήμερα, καθώς αυξάνονται οι ηλεκτρονικές αγορές οι επιχειρήσεις προσπαθούν να συγχρονιστούν με αυτή την τάση. Τα αποτελέσματα της παρούσας εργασίας καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι ενώ οι διαφημιστικές δαπάνες στα παραδοσιακά μέσα μειώνονται με ραγδαίους ρυθμούς, έχουν αναπτυχθεί ιδιαίτερα η online διαφήμιση (ειδικότερα μέσω των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης-social media advertising), καθώς και η διαφήμιση μέσω κινητών τηλεφώνων (mobile advertising).
Αριθμός σελίδων
50Σχολή
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςΑκαδημαϊκό Τμήμα
Τμήμα Λογιστικής και ΧρηματοοικονομικήςΓλώσσα
ΕλληνικάΟι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: