Εξαγωγές ως μορφή διεθνοποίησης των επιχειρήσεων
Keywords
Εξαγωγές ; Διεθνοποίηση ; Ελληνική οικονομία ; Ελαιόλαδο ; Εξαγωγές ελαιολάδου ; Διεθνείς αγορές ; Διεθνής επιχειρηματικότητα ; Ελληνικές εξαγωγέςAbstract
Το φαινόμενο της παγκοσμιοποίησης επιτάχυνε και την εμφάνιση της οικονομικής παγκοσμιοποίησης και διαμόρφωσε το οικονομικό φαινόμενο της απελευθέρωσης των αγορών διεθνώς. Οι κορεσμένες εγχώριες αγορές και ο αυξανόμενος διεθνής ανταγωνισμός κατέστησαν τη διεθνοποίηση μονόδρομο για τις επιχειρήσεις. Ως μια ιδιαίτερης σημασίας στρατηγική κίνηση διεθνοποίησης θεωρούνται οι εξαγωγές, γιατί εκτός από την αύξηση πωλήσεων και κερδών εξασφαλίζουν οικονομίες κλίμακας και κάνουν τη σύγχρονη επιχείρηση λιγότερο ευάλωτη στις διακυμάνσεις της εσωτερικής αγοράς. Οι εξαγωγές στην Ελλάδα όμως παραμένουν βασικό πρόβλημα της ελληνικής οικονομίας. Η ανάγκη αντιμετώπισης της οικονομικής κρίσης, όπως αυτή βιώνεται τα τελευταία χρόνια, επιβάλλει την ενίσχυση της εξωστρέφειας και της διεθνοποίησης των ελληνικών επιχειρήσεων, οι οποίες από επιλογή ή από ανάγκη στρέφονται πλέον προς τις εξαγωγές για να συνεισφέρουν στην ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας.
Number of pages
88 σελ.Faculty
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςAcademic Department
Τμήμα Λογιστικής και ΧρηματοοικονομικήςLanguage
GreekCollections
The following license files are associated with this item: