Εξαγωγές ως μορφή διεθνοποίησης των επιχειρήσεων
Θεματική επικεφαλίδα
TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Οικονομική::Διεθνής ΟικονομικήΛέξεις κλειδιά
Εξαγωγές ; Διεθνοποίηση ; Ελληνική οικονομία ; Ελαιόλαδο ; Εξαγωγές ελαιολάδου ; Διεθνείς αγορές ; Διεθνής επιχειρηματικότητα ; Ελληνικές εξαγωγέςΠερίληψη
Το φαινόμενο της παγκοσμιοποίησης επιτάχυνε και την εμφάνιση της οικονομικής παγκοσμιοποίησης και διαμόρφωσε το οικονομικό φαινόμενο της απελευθέρωσης των αγορών διεθνώς. Οι κορεσμένες εγχώριες αγορές και ο αυξανόμενος διεθνής ανταγωνισμός κατέστησαν τη διεθνοποίηση μονόδρομο για τις επιχειρήσεις. Ως μια ιδιαίτερης σημασίας στρατηγική κίνηση διεθνοποίησης θεωρούνται οι εξαγωγές, γιατί εκτός από την αύξηση πωλήσεων και κερδών εξασφαλίζουν οικονομίες κλίμακας και κάνουν τη σύγχρονη επιχείρηση λιγότερο ευάλωτη στις διακυμάνσεις της εσωτερικής αγοράς. Οι εξαγωγές στην Ελλάδα όμως παραμένουν βασικό πρόβλημα της ελληνικής οικονομίας. Η ανάγκη αντιμετώπισης της οικονομικής κρίσης, όπως αυτή βιώνεται τα τελευταία χρόνια, επιβάλλει την ενίσχυση της εξωστρέφειας και της διεθνοποίησης των ελληνικών επιχειρήσεων, οι οποίες από επιλογή ή από ανάγκη στρέφονται πλέον προς τις εξαγωγές για να συνεισφέρουν στην ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας.
Αριθμός σελίδων
88 σελ.Σχολή
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςΑκαδημαϊκό Τμήμα
Τμήμα Λογιστικής και ΧρηματοοικονομικήςΓλώσσα
ΕλληνικάΟι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: