Η στρατηγική ανάλυση της google
Πτυχιακή εργασία
Author
Βούλγαρη, Χαρούλα
Δημοπούλου, Νίκη
Date
2016-03-30Advisor
Σταυρουλάκης, ΔημήτριοςKeywords
Google ; Επιχειρηματικό μοντέλο ; Στρατηγική ; SWOT AnalysisAbstract
Στην παρούσα εργασία θα εξετάσουμε μέσα από μια ιστορική αναδρομή το πώς δημιουργήθηκε η google ,το πώς κατάφερε να είναι αυτή που είναι σήμερα, πως ένα όραμα έγινε πραγματικότητα και πως αυτό το όραμα έχει αλλάξει τον τομέα της τεχνολογίας και του διαδικτύου. Επίσης θα παρουσιάσουμε την στρατηγική, το επιχειρηματικό μοντέλο, τις υπηρεσίες και εφαρμογές που προσφέρει στους χρήστες της, τις καινούριες ιδέες που θέλει να αναπτύξει αλλά ακόμα και τις 3 μεγαλύτερες ανταγωνίστριες της. Αποδεικνύετε ότι παρόλο που είναι λίγα τα χρόνια της ίδρυσης της , μόλις 15 (Σεπτέμβριος 1998) από τους Larry Page , Sergey Brin έχει καταφέρει να βρίσκεται στην 3η θέση στο χρηματιστήριο για τις πιο κερδοφόρες πολυεθνικές στην ιστορία. Αυτό που την κάνει να ξεχωρίζει από τις άλλες μηχανές αναζήτησης είναι ότι σαν εταιρεία δεν έχει περιοριστεί μόνο στον τομέα της αναζήτησης αλλά έχει διευρύνει την κυριαρχία της τόσο στον τομέα των κινητών όσο και στο λογισμικό
Number of pages
114 σελ.Faculty
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςAcademic Department
Τμήμα Λογιστικής και ΧρηματοοικονομικήςLanguage
GreekCollections
The following license files are associated with this item: