Η στρατηγική ανάλυση της google
Πτυχιακή εργασία
Συγγραφέας
Βούλγαρη, Χαρούλα
Δημοπούλου, Νίκη
Ημερομηνία
2016-03-30Επιβλέπων
Σταυρουλάκης, ΔημήτριοςΘεματική επικεφαλίδα
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση και Οργάνωση ΕπιχειρήσεωνΛέξεις κλειδιά
Google ; Επιχειρηματικό μοντέλο ; Στρατηγική ; SWOT AnalysisΠερίληψη
Στην παρούσα εργασία θα εξετάσουμε μέσα από μια ιστορική αναδρομή το πώς δημιουργήθηκε η google ,το πώς κατάφερε να είναι αυτή που είναι σήμερα, πως ένα όραμα έγινε πραγματικότητα και πως αυτό το όραμα έχει αλλάξει τον τομέα της τεχνολογίας και του διαδικτύου. Επίσης θα παρουσιάσουμε την στρατηγική, το επιχειρηματικό μοντέλο, τις υπηρεσίες και εφαρμογές που προσφέρει στους χρήστες της, τις καινούριες ιδέες που θέλει να αναπτύξει αλλά ακόμα και τις 3 μεγαλύτερες ανταγωνίστριες της. Αποδεικνύετε ότι παρόλο που είναι λίγα τα χρόνια της ίδρυσης της , μόλις 15 (Σεπτέμβριος 1998) από τους Larry Page , Sergey Brin έχει καταφέρει να βρίσκεται στην 3η θέση στο χρηματιστήριο για τις πιο κερδοφόρες πολυεθνικές στην ιστορία. Αυτό που την κάνει να ξεχωρίζει από τις άλλες μηχανές αναζήτησης είναι ότι σαν εταιρεία δεν έχει περιοριστεί μόνο στον τομέα της αναζήτησης αλλά έχει διευρύνει την κυριαρχία της τόσο στον τομέα των κινητών όσο και στο λογισμικό
Αριθμός σελίδων
114 σελ.Σχολή
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςΑκαδημαϊκό Τμήμα
Τμήμα Λογιστικής και ΧρηματοοικονομικήςΓλώσσα
ΕλληνικάΟι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: