Χρηματοοικονομική και στρατηγική ανάλυση των εταιρειών Media - Markt και Κωτσόβολος για τα οικονομικά έτη 2011 - 2014
Πτυχιακή εργασία
Συγγραφέας
Πουλίτση, Αικατερίνη
Ζίου, Δέσποινα
Ημερομηνία
2016-04-18Επιβλέπων
Σταυρουλάκης, ΔημήτριοςΘεματική επικεφαλίδα
TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Οικονομική::Χρηματοοικονομική ; TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Στρατηγικός ΣχεδιασμόςΛέξεις κλειδιά
Media Markt ; Κωτσόβολος ; Χρηματοοικονομική ανάλυση ; Λιανικό εμπόριο ; Ανθρώπινο δυναμικό ; Στρατηγικός σχεδιασμός ; Ανταγωνιστικότητα ; Επιχειρησιακός σχεδιασμός ; Media- Saturn Ελλάς Α.ΕΠερίληψη
Με την παρούσα εργασία γίνεται μια αναφορά σε έναν από τους σημαντικούς κλάδους εμπορίας στην χώρα μας, αυτόν του Ηλεκτρικού και Ηλεκτρονικού Εμπορίου.
θα γίνει ανάλυση και σύγκριση των 2 μεγαλύτερων εταιρειών από άποψη μεριδίου αγοράς.
θα γίνει σύγκριση μέσω των οικονομικών αριθμοδεικτών, των 5 δυνάμεων PORTER και της SWOT ανάλυσης.