Χρηματοοικονομική και στρατηγική ανάλυση των εταιρειών Media - Markt και Κωτσόβολος για τα οικονομικά έτη 2011 - 2014
Πτυχιακή εργασία
Author
Πουλίτση, Αικατερίνη
Ζίου, Δέσποινα
Date
2016-04-18Advisor
Σταυρουλάκης, ΔημήτριοςSubject
TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Οικονομική::Χρηματοοικονομική ; TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Στρατηγικός ΣχεδιασμόςKeywords
Media Markt ; Κωτσόβολος ; Χρηματοοικονομική ανάλυση ; Λιανικό εμπόριο ; Ανθρώπινο δυναμικό ; Στρατηγικός σχεδιασμός ; Ανταγωνιστικότητα ; Επιχειρησιακός σχεδιασμός ; Media- Saturn Ελλάς Α.ΕAbstract
Με την παρούσα εργασία γίνεται μια αναφορά σε έναν από τους σημαντικούς κλάδους εμπορίας στην χώρα μας, αυτόν του Ηλεκτρικού και Ηλεκτρονικού Εμπορίου.
θα γίνει ανάλυση και σύγκριση των 2 μεγαλύτερων εταιρειών από άποψη μεριδίου αγοράς.
θα γίνει σύγκριση μέσω των οικονομικών αριθμοδεικτών, των 5 δυνάμεων PORTER και της SWOT ανάλυσης.