Η ανταγωνιστικότητα των τουριστικών προορισμών
Keywords
Τουριστική βιομηχανία ; Τουριστικοί προορισμοί ; ΜάρκετινγκAbstract
Η παρακάτω μελέτη αφορά στον τουρισμό , τους τουριστικούς προορισμούς και
στην ανταγωνιστικότητα που υπάρχει μεταξύ τους.
Αναλύει τις διάφορες μορφές τουρισμού που υπάρχουν, τα είδη των τουριστικών
προορισμών και τα κίνητρα που έχουν οι τουριστών όταν πριν και όταν
επισκέπτονται έναν τουριστικό προορισμό .
Επιπλέον αναφέρει
1. τη σημαντικότητα που έχει η εικόνας ενός προορισμού και οι τρόποι δημιουργίας μιας σωστής εικόνας, αφού η εικόνα είναι ένας από τους βασικούς παράγοντες επιλογής ενός προορισμού από κάποιον τουρίστα .
2. τους παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή ενός τουριστικού προορισμού
3. την ιδιαιτερότητα του προορισμού ως τουριστικό προϊόν
4. το κύκλο ζωής ενός τουριστικού προορισμού
5. πως αναπτύσσεται ένας τουριστικός προορισμός
6. το παγκόσμιο τουρισμό και τη τουριστική ανάπτυξη
7.τις αλλαγές και τις νέες τάσεις που επικρατούν στους τουριστικούς προορισμούς
8. την ανταγωνιστικότητα στον τουριστικό τομέα και τους παράγοντες που επηρεάζουν την ανταγωνιστικότητα των τουριστικών προορισμών
9. τη σημασία της ποιότητας της τουριστικής εμπειρίας
10. τη σημαντικότητα της ταυτότητας των τουριστικών προορισμών
11. τη σημασία του μάρκετινγκ των τουριστικών προορισμών
12. τη σπουδαιότητα της αειφόρου ανάπτυξης ενός προορισμού
13. τις στρατηγικές μάρκετινγκ που πρέπει να σχεδιάσει ένας προορισμού
Τέλος η μελέτη αυτή ολοκληρώνεται με προβλέψεις της τουριστικής κίνησης για
το 201 1 σε διάφορους τουριστικούς προορισμούς, με βάση τα νέα δεδομένα που
έχουν προκύψει για κάποιες χώρες.
Number of pages
74 σελ.Faculty
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςAcademic Department
Τμήμα Τουριστικών ΕπιχειρήσεωνLanguage
GreekCollections
The following license files are associated with this item: