Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚονιόρδος, Μιχαήλ
dc.contributor.authorΜπέγκα, Ανιέζα
dc.date.accessioned2014-05-23T07:27:45Z
dc.date.available2014-05-23T07:27:45Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1822
dc.description.abstractΗ παρακάτω μελέτη αφορά στον τουρισμό , τους τουριστικούς προορισμούς και στην ανταγωνιστικότητα που υπάρχει μεταξύ τους. Αναλύει τις διάφορες μορφές τουρισμού που υπάρχουν, τα είδη των τουριστικών προορισμών και τα κίνητρα που έχουν οι τουριστών όταν πριν και όταν επισκέπτονται έναν τουριστικό προορισμό . Επιπλέον αναφέρει 1. τη σημαντικότητα που έχει η εικόνας ενός προορισμού και οι τρόποι δημιουργίας μιας σωστής εικόνας, αφού η εικόνα είναι ένας από τους βασικούς παράγοντες επιλογής ενός προορισμού από κάποιον τουρίστα . 2. τους παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή ενός τουριστικού προορισμού 3. την ιδιαιτερότητα του προορισμού ως τουριστικό προϊόν 4. το κύκλο ζωής ενός τουριστικού προορισμού 5. πως αναπτύσσεται ένας τουριστικός προορισμός 6. το παγκόσμιο τουρισμό και τη τουριστική ανάπτυξη 7.τις αλλαγές και τις νέες τάσεις που επικρατούν στους τουριστικούς προορισμούς 8. την ανταγωνιστικότητα στον τουριστικό τομέα και τους παράγοντες που επηρεάζουν την ανταγωνιστικότητα των τουριστικών προορισμών 9. τη σημασία της ποιότητας της τουριστικής εμπειρίας 10. τη σημαντικότητα της ταυτότητας των τουριστικών προορισμών 11. τη σημασία του μάρκετινγκ των τουριστικών προορισμών 12. τη σπουδαιότητα της αειφόρου ανάπτυξης ενός προορισμού 13. τις στρατηγικές μάρκετινγκ που πρέπει να σχεδιάσει ένας προορισμού Τέλος η μελέτη αυτή ολοκληρώνεται με προβλέψεις της τουριστικής κίνησης για το 201 1 σε διάφορους τουριστικούς προορισμούς, με βάση τα νέα δεδομένα που έχουν προκύψει για κάποιες χώρες.el
dc.format.extent74 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΤΕΙ Πειραιάel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Τουρισμός::Ξενοδοχειακή Διοίκησηel
dc.titleΗ ανταγωνιστικότητα των τουριστικών προορισμώνel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.departmentΤμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΤουριστική βιομηχανίαel
dc.subject.keywordΤουριστικοί προορισμοίel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"