Οργάνωση και διοίκηση τουριστικού γραφείου
Keywords
Τουριστικά γραφεία ; Παρεχόμενες υπηρεσίες ; Τουρισμός ; Τουριστική βιομηχανία ; Τουριστικά πακέταAbstract
Ο τουρισμός έχει γίνει σημαντικός βιομηχανικός κλάδος. Για την Ελλάδα
αποτελεί μια από τις κυριότερες πηγές εισοδήματος.
Η τουριστική βιομηχανία είναι τεράστια και αποτελείται από πολλά τμήματα
και κάθε ένα από αυτά έχει τον δικό του ρόλο.
• Οι ξενοδοχειακές μονάδες
• Οι επισιτιστικές μονάδες
• Οι επιχειρήσεις μεταφοράς
• Τα τουριστικά γραφεία
• Οι μονάδες αναψυχής
• Διάφορες άλλες επιχειρήσεις
Τα τουριστικά γραφεία διακρίνονται σε διάφορες κατηγορίες ανάλογα με τις
υπηρεσίες που προσφέρουν. Όποιες υπηρεσίες και να είναι σκοπός του τουριστικού
γραφείου είναι να εξυπηρετήσει τον πελάτη και να του πουλήσει κάποιες υπηρεσίες.
Σε αυτήν την πτυχιακή εργασία θα παρουσιάσω την διαδικασία ίδρυσης ενός
τουριστικού γραφείου, την διαδικασία δημιουργίας ενός τουριστικού πακέτου αλλά
και την λειτουργία ενός συγκεκριμένου τουριστικού γραφείου με βάση την εξάμηνη
εμπειρία μου.
Abstract
Tourisιm has become an impoιtant industry. Fοr Greece is a major source of
income. The tourism industry is huge and consists of seνeral parts and each one has
its own role.
• Hotels
• Restaurants
• Transport companies
• Tourist offices
• Entertainment
• Seνeral other companies
Tourist offices are diνides into different categories depending on the services
they offer. The aim of the tourist office is to serve the customer and to sell them some
services.
In this paper 1 will present the process of establishing a tourism office, the
process of creating a package tour and the running of a traνel agency based on my six
month experience.
Number of pages
83 σελ.Faculty
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςAcademic Department
Τμήμα Τουριστικών ΕπιχειρήσεωνLanguage
GreekCollections
The following license files are associated with this item: