Η συμβολή του συνεδριακού τουρισμού στην τουριστική βιομηχανία: Εφαρμογή BRAND και MARΚETING στην ανάπτυξή του
Θεματική επικεφαλίδα
TPSH::Τουρισμός::Ξενοδοχειακή ΔιοίκησηΛέξεις κλειδιά
Συνεδριακός τουρισμός ; Τουριστική βιομηχανία ; Μάρκετινγκ ; BrandΠερίληψη
Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται μια συνολική θεώρηση του συνεδριακού
τουρισμού τόσο στη χώρα μας όσο και σε χώρες του εξωτερικού. Αναλύονται οι
διαδικασίες και οι προϋπόθεσης διεξαγωγής ενός συνεδρίου καθώς και η σημασία
χρήσης Marketing και Branding σε κάθε βήμα της προετοιμασίας για ένα τέτοιο
γεγονός. Σκοπός είναι να καταφέρει η Ελλάδα να μπει μέσα στις πρώτες προτιμήσεις της
παγκόσμιας συνεδριακής αγοράς αφού ήδη πληροί πολλές από τις προϋποθέσεις που την
καθιστούν ήδη έναν ελκυστικό τουριστικό προορισμό. Όπως προκύπτει από
προηγούμενα στοιχεία χωρών που κατέχουν τις πρώτες θέσεις ως συνεδριακοί
προορισμοί (κατέστη αδύνατον στη δεδομένη χρονική περίοδο να ολοκληρωθεί έρευνα
λόγω άρνησης των αρμοδίων φορέων) έννοιες όπως πολυτελής διαμονή, πολιτιστικές
δραστηριότητες, ιστορικά μνημεία και πρωτίστως προσβασιμότητα, περιγράφουν τον
ιδανικό τόπο διεξαγωγής μιας επιστημονικής συνάντησης.
Αριθμός σελίδων
63 σελ.Σχολή
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςΑκαδημαϊκό Τμήμα
Τμήμα Τουριστικών ΕπιχειρήσεωνΓλώσσα
ΕλληνικάΟι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: