Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚονιόρδος, Μιχαήλ
dc.contributor.authorΚεφαλάκης, Ιωάννης
dc.date.accessioned2014-05-21T08:47:21Z
dc.date.available2014-05-21T08:47:21Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1720
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία παρουσιάζεται μια συνολική θεώρηση του συνεδριακού τουρισμού τόσο στη χώρα μας όσο και σε χώρες του εξωτερικού. Αναλύονται οι διαδικασίες και οι προϋπόθεσης διεξαγωγής ενός συνεδρίου καθώς και η σημασία χρήσης Marketing και Branding σε κάθε βήμα της προετοιμασίας για ένα τέτοιο γεγονός. Σκοπός είναι να καταφέρει η Ελλάδα να μπει μέσα στις πρώτες προτιμήσεις της παγκόσμιας συνεδριακής αγοράς αφού ήδη πληροί πολλές από τις προϋποθέσεις που την καθιστούν ήδη έναν ελκυστικό τουριστικό προορισμό. Όπως προκύπτει από προηγούμενα στοιχεία χωρών που κατέχουν τις πρώτες θέσεις ως συνεδριακοί προορισμοί (κατέστη αδύνατον στη δεδομένη χρονική περίοδο να ολοκληρωθεί έρευνα λόγω άρνησης των αρμοδίων φορέων) έννοιες όπως πολυτελής διαμονή, πολιτιστικές δραστηριότητες, ιστορικά μνημεία και πρωτίστως προσβασιμότητα, περιγράφουν τον ιδανικό τόπο διεξαγωγής μιας επιστημονικής συνάντησης.el
dc.format.extent63 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΤΕΙ Πειραιάel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Τουρισμός::Ξενοδοχειακή Διοίκησηel
dc.titleΗ συμβολή του συνεδριακού τουρισμού στην τουριστική βιομηχανία: Εφαρμογή BRAND και MARΚETING στην ανάπτυξή τουel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.departmentΤμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΣυνεδριακός τουρισμόςel
dc.subject.keywordΤουριστική βιομηχανίαel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel
dc.subject.keywordBrandel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"