Show simple item record

dc.contributor.advisorΝικολάου, Γρηγόριος
dc.contributor.advisorΑλαφοδήμος, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΚατσίβας, Γεώργιος
dc.date.accessioned2014-04-28T10:53:51Z
dc.date.available2014-04-28T10:53:51Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1185
dc.description.abstractΣτη παρούσα πτυχιακή εργασία μελετώνται τα βασικότερα συστήματα αυτομάτου ελέγχου που εντοπίζονται στα σύγχρονης τεχνολογίας αυτοκίνητα. Στο πρώτο κεφάλαιο μελετάται εκτενώς η δομή και η λειτουργία του συστήματος διαχείρισης κινητήρα ενός βενζινοκινητήρα. Δύο από τα κύρια χαρακτηριστικά του επιλεγμένου συστήματος είναι ο ηλεκτρονικά ελεγχόμενος έμμεσος ψεκασμός καυσίμου πολλαπλών σημείων και την ηλεκτρονική ανάφλεξη χωρίς διανομέα. Στο δεύτερο κεφάλαιο μελετάται η δομή και η λειτουργία των συστημάτων ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας του αυτοκινήτου. Το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών, το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης και το σύστημα ελέγχου ευστάθειας έχουν επιλεχθεί ως συστήματα ενεργητικής ασφάλειας. Ενώ ως σύστημα παθητικής ασφάλειας έχει επιλεχθεί το σύστημα αερόσακου. Στο τρίτο κεφάλαιο μελετάται η δομή και τη λειτουργία των συστημάτων άνεσης του αυτοκινήτου. Από το πλήθος των συστημάτων άνεσης που υπάρχουν στο αυτοκίνητο μελετάται το σύστημα κλιματισμού και το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης. Το σύστημα κλιματισμού έχει επιλεχθεί επειδή τα τελευταία χρόνια έχει γίνει πλήρως αυτοματοποιημένο, ενώ το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης είναι μια νέα τεχνολογία η οποία έχει εκτοπίσει τα παραδοσιακά υδραυλικά και ηλεκτροϋδραυλικά συστήματα διεύθυνσης λόγο των πλεονεκτημάτων της. Τέλος, στο τελευταίο κεφάλαιο της πτυχιακής εργασίας παρουσιάζονται η λειτουργία δύο πρωτοκόλλων επικοινωνίας που χρησιμοποιούνται στο αυτοκίνητο σήμερα και η επικρατούσα μέθοδος διάγνωσης βλαβών.el
dc.format.extent131 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΤΕΙ Πειραιάel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Τεχνολογία::Οχήματα - Αυτοκίνηταel
dc.subjectTPSH::Τεχνολογία::Αυτόματος Έλεγχοςel
dc.titleΣυστήματα αυτόματου ελέγχου σύγχρονων αυτοκινήτωνel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.departmentΤμήμα Αυτοματισμούel
dc.contributor.facultyΣχολή Τεχνολογικών Εφαρμογώνel
dc.subject.keywordΣυστήματα ελέγχουel
dc.subject.keywordΑυτοκίνηταel
dc.subject.keywordΣυστήματα διαχείρισης κινητήραel
dc.subject.keywordΑισθητήρεςel
dc.subject.keywordΕνεργοποιητέςel
dc.subject.keywordΣύστημα ενεργητικής ασφάλειαςel
dc.subject.keywordΣὐστημα παθητικής ασφάλειαςel
dc.subject.keywordΣύστημα άνεσης αυτοκινήτουel
dc.subject.keywordΠρωτόκολλα επικοινωνίαςel
dc.subject.keywordΔιάγνωση βλαβώνel
dc.description.abstracttranslatedIn this thesis are studied the more basic automotive control systems that are located in modern vehicles. In the first chapter is studied extensively the design and functioning principles of petrol engine management system. Two of the main characteristics of selected systems are the electronically controlled indirect multi – point fuel injection and distributorless ignition. In the second chapter is studied the design and functioning principles of vehicle active and passive safety systems. The antilock braking system, traction control system and electronic stability program have been selected as active safety systems. While as passive safety system has been selected the airbag system. In the third chapter is studied the design and functioning principles of vehicle comfort systems. From the large number of comfort systems that exists in the vehicles are studied the air condition system and electric power steering system. The air condition system has been selected because in recent years this system has been become completely automated, while the state-of-the-art electric power steering system has displaced the traditional hydraulic and electro – hydraulic power steering systems because of its advantages. Finally, in the last chapter of this thesis is presented the function of two communication protocols that are used in today’s vehicles and prevalent method of automotive fault diagnosis.el


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"