Πλοήγηση ανά Λέξη-κλειδί "Pest analysis"
Αποτελέσματα 1-10 από 10
-
Marketing plan επιχείρησης Floros Group
(ΤΕΙ Πειραιά, 2012)Η παρακάτω πτυχιακή εργασία είναι ένα πλάνο μάρκετινγκ μιας ελληνικής εταιρείας ΦΛΩΡΟΣ Α.Β.Ε.Ε στο κλάδο των συστημάτων σκίασης. Το πλάνο αυτό εξετάζει την παρούσα κατάσταση της εταιρίας αλλά και των λοιπών στοιχείων ... -
Ανάλυση του εσωτερικού και του εξωτερικού περιβάλλοντος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας Α.Ε.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06-29)Η στρατηγική ως σχέδιο δράσης αποτελεί µία συνειδητή και ηθελημένη ενέργεια, η οποία εφαρμόζεται σε πολλές περιπτώσεις όπως στην πολιτική, στην οικονομία, στο εμπόριο και στην τεχνολογία. Η επιχειρήσεις χρησιμοποιούν μια ... -
Ανάλυση χρηματοοικονομικών καταστάσεων και σύγκριση μεταξύ των εταιριών ''Goody's και Αθηναική Ζυθοποία"
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-03-29)Στην παρακάτω εργασία γίνεται μία σύντομη παρουσίαση των εταιριών ''Goody's'' και ''Αθηναική Ζυθοποιία' 'με στόχο την ανάλυση των οικονομικών στοιχείων των εταιριών και τη σύγκριση των ισολογισμών τους με αριθμοδείκτες ... -
Διαχείριση αλλαγής σε επιχειρήσεις και οργανισμούς: η ελληνική πραγματικότητα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-10)Η πτυχιακή μας εργασία με τίτλο « Διαχείριση αλλαγής σε επιχειρήσεις και οργανισμούς (Η ελληνική πραγματικότητα)» έχει ως σκοπό να μεταδώσει στα στελέχη που απασχολούνται σε μικρές ή μεγάλες επιχειρήσεις, καθώς και στις ... -
Διαχείριση αλλαγής σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στον κλάδο της βιοτεχνικής αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής στον ελλαδικό χώρο. Διαχείριση αλλαγής για την εταιρεία Γατίδης ΑΕ
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02)Η δύσκολη οικονομική συγκυρία έχει οδηγήσει πολλές μικρομεσαίες επιχειρήσεις να κλείσουν. Ωστόσο, μερικές καταφέρνουν να επιβιώνουν και να αυξάνουν και τη κερδοφορία τους. Η παρούσα πτυχιακή προσπαθεί να εντοπίσει τη ... -
Εφαρμογή του μεθοδολογικού εργαλείου balanced scorecard στον ξενοδοχειακό όμιλο Costa Navarino
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-09)Οι κοινωνικές επιστήμες αναμφίβολα είναι συνυφασμένες με την ανθρώπινη παρουσία στην γη όπως επίσης και το ταξίδι του ανθρώπου από τόπο σε τόπο. Η παρούσα εργασία κλήθηκε να διαφωτίσει πτυχές του ανθρώπου και των παραγόντων ... -
Πολυκριτηριακή επιλογή βέλτιστης τεχνικής προώθησης προϊόντων σε συνεργεία αυτοκινήτων. Εφαρμογή στην περίπτωση ορυκτελαίων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2019-03-12)Βασικός σκοπός της εν λόγω πτυχιακής εργασίας, αναφέρεται στη συλλογή, αξιολόγηση και συζήτηση στοιχείων που τοποθετούνται στο πλαίσιο της ανάλυσης της πολυκριτηριακής βέλτιστης τεχνικής προώθησης προϊόντων σε συνεργεία ... -
Στρατηγική ανάλυση της AVON
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05-04)Στην παρούσα εργασία βασικό στόχο αποτελεί η στρατηγική ανάλυση του περιβάλλοντος στο οποίο λειτουργεί η Avon Products, Inc. και η πρόταση αποτελεσματικών στρατηγικών που θα μπορούσε να ακολουθήσει μακροπρόθεσμα. Η εργασία ... -
Στρατηγική ανάλυση της εταιρείας Frigoglass
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06)Η εργασία αυτή εκπονήθηκε στα πλαίσια της πτυχιακής εργασίας στον τομέα της Λογιστικής του τμήματος Διοίκησης και Οικονομίας του Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Πειραιά Τεχνολογικού Τομέα. Σκοπός της πτυχιακής αυτής ... -
Στρατηγική ανάλυση της εταιρείας McDonald's ΑΕ.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12-11)Η εργασία αυτή πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της Πτυχιακής μου εργασίας και έχει σκοπό την παρουσίαση της στρατηγικής ανάλυσης της εταιρείας McDonald’s. Η εργασία χωρίζεται σε τρία τμήματα. Στο πρώτο μέρος παρουσιάζει γενικές ...