Διαχείριση αλλαγής σε επιχειρήσεις και οργανισμούς: η ελληνική πραγματικότητα
Leading change management in business
Πτυχιακή εργασία
Συγγραφέας
Μπατσιάκος, Γεώργιος
Πιστόγια, Αθανασία
Ημερομηνία
2016-10Επιβλέπων
Σαλμόν, ΙωάννηςΘεματική επικεφαλίδα
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση και Οργάνωση ΕπιχειρήσεωνΛέξεις κλειδιά
SWOT Analysis ; Pest analysis ; Marketing mix ; Διοίκηση αλλαγών ; Swatch Group Ltd. ; Kotter, John P.Περίληψη
Η πτυχιακή μας εργασία με τίτλο « Διαχείριση αλλαγής σε επιχειρήσεις και οργανισμούς (Η ελληνική πραγματικότητα)» έχει ως σκοπό να μεταδώσει στα στελέχη που απασχολούνται σε μικρές ή μεγάλες επιχειρήσεις, καθώς και στις ίδιες τις οικονομικές μονάδες το πώς να διαχειρίζονται τους διάφορους μετασχηματισμούς που μπορούν να προκύψουν κατά τη διάρκεια της λειτουργίας τους. Το φαινόμενο αυτό του μετασχηματισμού, στις μέρες μας είναι όλο και πιο σύνηθες φαινόμενο , με αποτέλεσμα οι περισσότερες επιχειρήσεις να έρχονται σε καθημερινή βάση με διάφορες δυσχερείς καταστάσεις ως προς τον τρόπο οργάνωσής αλλά και παραγωγής των προϊόντων τους. Έτσι, προβαίνουν σε διαφορετικού είδους ενέργειες κάθε φορά που αποσκοπούν τόσο στην αύξηση των κερδών τους όσο και στην αύξηση μεριδίου αγοράς. Στη συνέχεια, επιλέξαμε μια από τις πιο ευρύτερες παγκοσμίως επιχειρήσεις στο κλάδο των ρολογιών τη «Swatch», η οποία αντιμετώπισε τη κρίση τη δεκαετία του 1970 , όπου με συνεχής αλλαγές στο εσωτερικό της κατάφερε να ορθοποδήσει και να κατακτήσει σημαντικά τη παγκόσμια αγορά σε κάθε τμήμα αυτής, τόσο στο νεανικό όσο και στο ευρύτερο καταναλωτικό κοινό.
Περίληψη
The current paper referred to as “Leading change management in business and organizations” means to inform the executives as well as the organizations themselves about different ways of managing the alternations and changes that may emerge from the daily operation and function of the company. The “changing” phenomenon is becoming more and more common nowadays among the corporations, which affects the operation of the firms and results in different issues rising inside the daily operation of the production and organization departments of it. As a counteract to these matters, lead executives may proceed in various actions aiming in the increase of the profits and the market share of the firm. The main company we are examining through this paper is the “Swatch Group”, a firm considered to be one of the greatest companies in the field of watchmaking, but had to bypass a huge crisis in 1970s to become the colossal brand name as we know it today.
Αριθμός σελίδων
71 σελ.Σχολή
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςΑκαδημαϊκό Τμήμα
Τμήμα Διοίκησης ΕπιχειρήσεωνΓλώσσα
ΕλληνικάΣυλλογή
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: