Marketing plan επιχείρησης Floros Group
Θεματική επικεφαλίδα
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::ΜάρκετινγκΛέξεις κλειδιά
Marketing plan ; Επιχειρήσεις ; Floros Group ; Pest analysis ; SWOT Analysis ; Marketing mix ; Πελάτες ; ΠροϊόνταΠερίληψη
Η παρακάτω πτυχιακή εργασία είναι ένα πλάνο μάρκετινγκ μιας
ελληνικής εταιρείας ΦΛΩΡΟΣ Α.Β.Ε.Ε στο κλάδο των συστημάτων
σκίασης. Το πλάνο αυτό εξετάζει την παρούσα κατάσταση της εταιρίας
αλλά και των λοιπών στοιχείων του εξωτερικού περιβάλλοντος αυτής
(φορέων όπως ο κλάδος και η πορεία του, ο ανταγωνισμός και οι
κινήσεις του ). Η λεπτομερής εξέταση των παρακάτω έγινε μέσω
στοιχείων τα οποία υπήρχαν αλλά και νέων τα οποία προέκυψαν από
έρευνα.
Η έρευνα που έλαβε μέρος ήταν στο μεγαλύτερο μέρος της ποιοτική.
Συμπεριελάμβανε συνέντευξη με άνθρωπο κλειδί της εταιρείας Φλώρος
group και μπορέσαμε να εξάγουμε χρήσιμα συμπεράσματα.
Τα αποτελέσματα των ερευνών αυτών σε συνδυασμό με τα υπάρχοντα
στοιχεία έδωσαν την βασική γραμμή για την χάραξη στρατηγικής που θα
πρέπει να ακολουθήσει η εταιρία για να πετύχει αύξηση των πωλήσεών
της. Με την επιλογή της καταλληλότερης στρατηγικής οροθετείται
χρονικά και το πρόγραμμα δράσης και στη συνέχεια αυτό επιβλέπεται.
Η αγορά και επομένως και το μάρκετινγκ είναι στοιχεία που αλλάζουν
καθημερινά και επομένως δεν μπορεί τίποτα να μένει σταθερό.
Αριθμός σελίδων
66 σελ.Σχολή
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςΑκαδημαϊκό Τμήμα
Τμήμα ΛογιστικήςΓλώσσα
ΕλληνικάΟι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: