Πλοήγηση Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας ανά Επιβλέποντα "Ψαρομήλιγκος, Ιωάννης"
Αποτελέσματα 16-23 από 23
-
Προβάλλοντας πολιτιστικά δρώμενα στον τουρισμό με χρήση νέων τεχνολογιών: μία μελέτη περίπτωσης για το νησί της Λευκάδας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-04)Η παρούσα πτυχιακή εργασία γίνεται στο πλαίσιο των υποχρεώσεων για την απόκτηση πτυχίου στο τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας της Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού ... -
Συνεργατική οικονομία / κατανάλωση: μια μελέτη περίπτωσης του Airbnb στην Ελλάδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-03)Η εν λόγω μελέτη ολοκληρώθηκε μέσα από επτά κεφάλαια, όπου, το πρώτο ήταν εισαγωγικό, στη συνέχεια αναφέρθηκε ο σκοπός, οι στόχοι και το αντικείμενο της μελέτης. Το δεύτερο κεφάλαιο αναφέρθηκε στη συνεργασία και τη συνεργατική ... -
Συστήματα συνεργασίας.Η περίπτωση του Office 365 -Σ'υστημα Teams
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12)Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι ο προσδιορισμός της σημασίας των πληροφοριακών συστημάτων για την ομαλή λειτουργία της επιχείρησης. Ιδιαίτερη έμφαση μάλιστα δίνεται στα συστήματα τα οποία συμβάλλουν στην συνεργασία των ... -
Σχεδίαση εμπειρίας χρήστη σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-03)Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει θέμα τη Σχεδίασης της Εμπειρίας του Χρήστη σε ένα Ηλεκτρονικό Κατάστημα (User Experience Design). Το πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζει κάποιους κανόνες και αρχές σχετικά με τη σχεδίαση γενικά ενός ... -
Τεχνολογίες & δίκτυα για μάρκετινγκ συνεργατών (Affiliate marketing)
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016)Στην παρούσα εργασία θα αναφερθούμε στο Αffiliate Marketing στις διαδικασίες εκείνες που είναι απολύτως αναγκαίες για την σωστή λειτουργία του, στους τρόπους πληρωμής, στα προγράμματα που περιλαμβάνει, και στα κριτήρια που ... -
Το παραδοσιακό παντοπωλείο στο διαδίκτυο: μια μελέτη περίπτωσης στην ελληνική πραγματικότητα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016)Η παρούσα εργασία αφορά στη μελέτη της ανάπτυξης και της λειτουργίας των e-παντοπωλείων στην Ελλάδα. Ξεκινώντας από την παρουσίαση της ιστορικής εξέλιξης των παντοπωλείων από την δεκαετία του ‘60 έως σήμερα και προβάλλοντας ... -
Τουρισμός και μέσα κοινωνικής δικτύωσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03)Η παρούσα εργασία γίνεται στα πλαίσια απόκτησης πτυχίου για το τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων – Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας του Ανωτάτου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Πειραιά Τεχνολογικού Τομέα ... -
Ψηφιακό μάρκετινγκ και ηλεκτρονικό εμπόριο
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-07-25)Στη σημερινή εποχή, λόγω των συνθηκών του ανταγωνισμού μεταξύ των επιχειρήσεων και της εδραίωσης της πληροφοριακής και επικοινωνιακής τεχνολογίας (ICT) στη ζωή μας, η χρήση του διαδικτύου αποτελεί απαραίτητο εργαλείο. Δεν ...