Τουρισμός και μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Θεματική επικεφαλίδα
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμιση ; TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketing ; TPSH::ΤουρισμόςΛέξεις κλειδιά
Τουρισμός ; Μάρκετινγκ ; Μέσα κοινωνικής δικτύωσης ; Διαφήμιση ; Social mediaΠερίληψη
Η παρούσα εργασία γίνεται στα πλαίσια απόκτησης πτυχίου για το τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων – Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας του Ανωτάτου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Πειραιά Τεχνολογικού Τομέα (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.). Το κύριο μέρος της εργασίας αποτελείται από δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος θα διερευνηθεί η επίδραση που έχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην προβολή μιας τουριστικής επιχείρησης. Εκεί αρχικά θα αποσαφηνιστούν ορισμένες βασικές έννοιες όπως αυτή του τουρισμού και της διαφήμισης . Στην συνέχεια, θα γίνει μια εκτενής ανάλυση για τα μέσα κοινων ικής δικτύωσης που σχετίζονται με τον τουρισμό. Συγκεκριμένα, θα μελετηθεί με ποιον τρόπο επιδρούν τα μέσα αυτά σε μια τουριστική μονάδα καθώς και ποιες είναι οι νέες τεχνολογίες που έχουν βοηθήσει στον κλάδο του τουρισμού. Τέλος θα γίνει και μια αποτίμηση σχετικά με τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που έχει το κάθε μέσο στην προβολή μιας τουριστικής επιχείρησης. Στο δεύτερο μέρος του βασικού κορμού της εργασίας, θα μπορέσουμε μέσα από συνεντεύξεις και έρευνα σε διάφορες τουριστικές επιχειρήσεις, να κατανοήσουμε καλύτερα την επίδραση που έχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε αυτές. Η έρευνα αυτή, δίνει την δυνατότητα να έχουμε ακόμη πιο ασφαλή συμπεράσματα αφού θα δούμε και εσωτερικά το θέμα που μελετάμε και όχι μόνο σαν απλοί παρατηρητές. Τέλος, αφού ο λοκληρωθεί το βασικό μέρος, θα είμαστε σε θέση να κάνουμε μια αποτίμηση της εργασίας μέσω ορισμένων συμπερασμάτων που θα
έχουν προκύψει αλλά και να κάνουμε κάποιες προτάσεις οι οποίες θα μπορούν να βελτιώσουν ακόμη περισσότερο την σχέση των μέσων κοινωνική ς δικτύωσης και του τουριστικού κλάδου. Η Ελλάδα είναι μια χώρα που από μόνη της προσφέρει ατελείωτο υλικό για προβολή. Αν λοιπόν υπάρξει και σωστή εκμετάλλευση των νέων τεχνολογιών που έχουμε στην διάθεσή μας αλλά και όρεξη
για εργασία από τους αντίστοιχους φορείς, τότε σίγουρα θα μπορούσαμε να έχουμε ένα αποτέλεσμα που δεν θα μπορούσε να περάσει απαρατήρητο ακόμη και από τον πιο απαιτητικό
τουρίστα.