Σχεδίαση εμπειρίας χρήστη σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα
User experience design
Θεματική επικεφαλίδα
TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Web Sites - ΣχεδίασηΛέξεις κλειδιά
Σχεδίαση ιστοσελίδας ; Web sites ; Ιστοσελίδες ; Ηλεκτρονικό κατάστημα ; Κοινωνικά δίκτυα ; User interfaceΠερίληψη
Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει θέμα τη Σχεδίασης της Εμπειρίας του Χρήστη σε ένα Ηλεκτρονικό Κατάστημα (User Experience Design). Το πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζει κάποιους κανόνες και αρχές σχετικά με τη σχεδίαση γενικά ενός user interface και ειδικά του user experience. Στο κεφάλαιο δύο αναφέρονται κάποια εργαλεία που χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία μιας εύχρηστης ιστοσελίδας. Στο κεφάλαιο τρία αναφέρονται κανόνες σχετικά με το χρώμα και τον πελάτη. Στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά της σχέσης ανάμεσα στα social media και μιας επιχείρησης. Στο πέμπτο κεφάλαιο αναφέρονται συμβουλές για το σχεδιασμό ιστοσελίδας. Στο κεφάλαιο έξι παρουσιάζονται λογισμικά που βοηθούν άτομα με προβλήματα όρασης ή τυφλά να έχουν πρόσβαση σε ένα Η/Υ και κατ’ επέκταση σε ιστοσελίδες. Για την ανάπτυξη της πτυχιακής αυτής εργασίας χρησιμοποιήθηκαν άρθρα και αποσπάσματα από ηλεκτρονικές πηγές.
Περίληψη
The subject of this study is User Experience Design. First chapter presents rules and principles for the design of user interface in general and especially for user experience. In chapter two mentioned some tools, which are used to create a friendly to use website. Chapter three presents rules regarding to the color and the customers. The fourth chapter presents tips on website design. Chapter three presents software that helps users whit visually impaired or blind to have access to a PC and thus to websites. For this study were used articles and extracts from online sources.
Αριθμός σελίδων
77 σελ.Σχολή
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςΑκαδημαϊκό Τμήμα
Τμήμα Διοίκησης ΕπιχειρήσεωνΓλώσσα
ΕλληνικάΣυλλογή
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: