Εμφάνιση απλής εγγραφής

Χρήση υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) σε μηχανές πρόωσης σύγχρονων εμπορικών πλοίων

dc.contributor.advisorΘεοδωρακάκος, Ανδρέας
dc.contributor.authorΤσανίδης, Παναγιώτης
dc.date.accessioned2020-07-29T10:23:48Z
dc.date.available2020-07-29T10:23:48Z
dc.date.issued2020-07-16
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/5362
dc.description.abstractΑντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η επισκόπηση τεχνολογιών για τη χρήση του υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) σε κινητήρες σύγχρονων εμπορικών πλοίων (κυρίως των LNG carriers). Το πρώτο κεφάλαιο αποτελείται από την εισαγωγή του θέματος που εξετάζεται, τον σκοπό & στόχο της εργασίας, καθώς και μια διαχρονική εξέλιξη των ναυτικών μηχανών. Το δεύτερο κεφάλαιο αναφέρεται στις συμβατικές ναυτικές πετρελαιομηχανές, με σκοπό την ανάπτυξη υποβάθρου, μιας και οι μηχανές αυτές αποτελούν τον “πρόγονο” των νεότερων τεχνολογιών. Το τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται στο καύσιμο LNG, καθώς και στα μέσα αποθήκευσης, διαχείρισης και μεταφοράς του, εντός του πλοίου. Στο τέταρτο κεφάλαιο, γίνεται ανάλυση των συστημάτων πρόωσης LNG, με χρονολογική σειρά εξελίξεων και μεγαλύτερη έμφαση στα νεότερα συστήματα υψηλότερου βαθμού απόδοσης. Καταληκτικά, εξάγονται τα συμπεράσματα και οι προτάσεις, σχετικά με τις διαφορετικές τεχνολογίες που αναλύθηκαν στα προηγούμενα κεφάλαια. Παρατίθεται η βιβλιογραφία που χρησιμοποιήθηκε καθώς και ένα παράρτημα.el
dc.format.extent160el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Τεχνολογία::Μηχανές Εσωτερικής Καύσηςel
dc.subjectTPSH::Τεχνολογία::Ναυτική Μηχανικήel
dc.titleΧρήση υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) σε μηχανές πρόωσης σύγχρονων εμπορικών πλοίωνel
dc.title.alternativeThe use of LNG for the propulsion of modern commercial shipsel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΤσολάκης, Αντώνιος
dc.contributor.committeeΝίκας, Κωνσταντίνος - Στέφανος
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
dc.contributor.facultyΣχολή Τεχνολογικών Εφαρμογώνel
dc.subject.keywordΥγροποιημένο φυσικό αέριοel
dc.subject.keywordLNGel
dc.subject.keywordLiquefied natural gasel
dc.subject.keywordΝαυτικές μηχανέςel
dc.subject.keywordΠετρελαιομηχανέςel
dc.subject.keywordΣυστήματα πρόωσηςel
dc.description.abstracttranslatedThe objective of this thesis is the survey of technologies of LNG usage for the propulsion of modern commercial ships. The first chapter consists of an introduction of this subject, the purpose and goal of the thesis, and also the evolution of marine engines. The second chapter refers to conventional diesel marine engines, to create a background, as they are the “ancestors” of future technologies. The third chapter refers to LNG fuel, and also the containment and management systems. In the fourth chapter, there is an analysis of LNG propulsion systems, with chronological order of development and a greater emphasis for newer systems with a higher efficiency level. Finally, there is the conclusion and suggestions, about the technologies of previous chapters, as well as the bibliographic references, and an appendix.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"