Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ανάπτυξη εικονικού μουσείου σε περιβάλλον Unity

dc.contributor.advisorΓεωργούλη, Κατερίνα
dc.contributor.authorΝιτσάκης, Αλέξανδρος
dc.date.accessioned2020-07-16T10:12:39Z
dc.date.available2020-07-16T10:12:39Z
dc.date.issued2020-07
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/5327
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με την δημιουργία ενός εκπαιδευτικού λογισμικού και πιο συγκεκριμένα ενός εικονικού μουσείου. Το λογισμικό υλοποιείται στην μηχανή ανάπτυξης παιχνιδιών της Unity. Εντός του θα προσομοιάζεται η εμπειρία της επίσκεψης σε ένα μουσείο, μέσα σε ένα τρισδιάστατο εικονικό περιβάλλον στο οποίο ο χρήστης θα περιηγείται ελεύθερα και θα ενημερώνεται για τα εκθέματα. Θα υλοποιεί επίσης, επιπρόσθετες λειτουργίες με διαδραστικό χαρακτήρα, με σκοπό την ενίσχυση της εκπαιδευτικής του αξίας. Παράλληλα η εργασία στο θεωρητικό της μέρος, μελετάει τα εικονικά μουσεία αλλά και το ευρύτερο πεδίο σχετικά με περιβάλλοντα μάθησης που κάνουν χρήση των τεχνολογιών εικονικής πραγματικότητας, του διαδικτύου, των εκπαιδευτικών και πολιτιστικών ψηφιακών πόρων που παρέχονται ελεύθερα· εξετάζει τις δυνατότητες που αυτά προσφέρουν στην βελτίωση της μαθησιακής εμπειρίας· και τέλος, καταπιάνεται με σύγχρονες εκπαιδευτικές προσεγγίσεις ως προς τον ρόλο και την μέγιστη δυνατή αξιοποίηση τέτοιου είδους εκπαιδευτικών εγχειρημάτων και την σημασία τους στην δια βίου μάθηση και την αυτοδιαχείρισή της.el
dc.format.extent66el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Εικονική Πραγματικότηταel
dc.titleΑνάπτυξη εικονικού μουσείου σε περιβάλλον Unityel
dc.title.alternativeDevelopment of a virtual museum under Unity Game Engineel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΣαμαράκου, Μαρία
dc.contributor.committeeΤσελέντη, Παναγιώτα
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων Τ.Ε.el
dc.contributor.facultyΣχολή Τεχνολογικών Εφαρμογώνel
dc.subject.keywordUnityel
dc.subject.keywordUnity3del
dc.subject.keywordVirtual museumel
dc.subject.keywordΕικονική πραγματικότηταel
dc.subject.keywordΕικονικό μουσείοel
dc.subject.keywordΕικονικό περιβάλλονel
dc.subject.keywordGame engineel
dc.description.abstracttranslatedThe following thesis examines the creation of an educational software, and more precisely a virtual museum. The software has been developed under the Unity Game Engine. The program simulates a visit to a museum through a 3D virtual environment in which the user navigates freely while collecting information about the exhibits. Additionally, it implements interactive actions, so as to enhance the software’s learning value. At the same time, the thesis studies the theoretical framework of virtual museums per se, as well as the generic field around learning environments which take advantage of virtual reality technologies, the internet, and the free digital cultural and educational resources. It also examines the possibilities of improvement in the learning experience based on those educational fields. Finally, it examines modern educational approaches regarding their role, as well as their optimal usage and importance in managing lifelong and self-directed learning.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"