Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-9 από 9
Η τάση της αγοράς προς το ηλεκτρονικό εμπόριο: η περίπτωση των e-shops φαρμακείων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2017-11-15)
Τα τελευταία χρόνια στην ελληνική αγορά έχουν κάνει την εμφάνισή τους ιστότοποι οι οποίοι αποτελούν τα ηλεκτρονικά καταστήματα real life φαρμακείων-φαρμακοπωλείων. Σκοπός των διαδικτυακών αυτών φαρμακείων είναι η αύξηση ...
Πληροφοριακά συστήματα διοίκησης της εκπαίδευσης και η συμβολή τους στην αξιολόγηση της εκπαιδευτικής μονάδας: μελέτη περίπτωσης MySchool
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-02)
Η οργάνωση και η διοίκηση του σύγχρονου ελληνικού σχολείου έχει αλλάξει μορφή τις δύο τελευταίες δεκαετίες λόγω της χρήσης των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών που εξασφαλίζουν σε μεγάλο βαθμό μέσα από διαδικασίες ...
Πληροφοριακά συστήματα στην εκπαίδευση. Μελέτη περίπτωσης: αξιολόγηση του συστήματος ηλεκτρονικής διακυβέρνησης - MYSCHΟOL
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-12)
Στα πλαίσια της διπλωματικής αυτής εργασίας επιχειρείται κατ αρχήν μια γενική αναφορά στα Πληροφορικά Συστήματα, τη χρήση αυτών και τις μεθόδους που χρησιμοποιούνται. Στο κύριο μέρος της εργασίας καταγράφονται τα ...
Η εμπειρία του χρήστη & ηλεκτρονικό εμπόριο - η εικονική πραγματικότητα και η επαυξημένη πραγματικότητα στις εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-11)
Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας ήταν η μελέτη της εμπειρίας του χρήστη την οποία ερευνήσαμε σε βάθος χρόνου. Μελετήσαμε το παρόν, το αποτυπώσαμε και αναζητήσαμε τι νέο έπεται στο μέλλον για την ικανοποίηση του χρήστη. ...
Μαθητεία και επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση: ανάπτυξη πληροφοριακού συστήματος (M.I.S) για την παρακολούθηση και εποπτεία της μαθητείας στο χώρο εργασίας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03-05)
Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή παρουσιάζει την ανάλυση, σχεδίαση και υλοποίηση ενός πρωτότυπου Πληροφοριακού Συστήματος Διοίκησης (M.I.S) για την Παρακολούθηση και την Εποπτεία της "Μαθητείας" στο χώρο εργασίας ή της ...
Στρατηγικές του ψηφιακού μάρκετινγκ που επιλέγουν τα Eκπαιδευτικά Ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης σε Ελλάδα και Ευρώπη
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12-22)
H παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μια προσπάθεια βιβλιογραφικής καταγραφής και διερευνητικής μελέτης των στρατηγικών του Ψηφιακού Mάρκετινγκ, που επιλέγουν τα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης σε Ελλάδα και ...
Σχεδίαση & υλοποίηση διαδικτυακού πληροφοριακού συστήματος επικοινωνίας σχολικής μονάδας – γονέων στη δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-04)
Η λειτουργία μιας σχολικής μονάδας εμπεριέχει μηχανισμούς επικοινωνίας μεταξύ όλων των εμπλεκόμενων μερών. Η συγκεκριμένη εργασία προσεγγίζει το ζήτημα της επικοινωνίας της σχολικής μονάδας με το γονέα στη βάση της προώθησης ...
Decision support system for smart cities based on crowdsourcing and big data analysis
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-07-11)
Ο στόχος αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι η υποστήριξη αποφάσεων στον αποφασίζων της έξυπνης πόλης, μέσω της διαδικασίας του crowdsourcing. Αναλύονται οι έννοιες του crowdsourcing , big data, smart cities, decision ...
Search ranking factors and rank correlations for greek ferry routes websites
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-08)
The new technologies and the internet has been part of our everyday life and the number of internet users has been increased rapidly in the last decade. It is widely recognized that tourism industry has been extremely ...