Πολυκριτηριακή επιλογή βέλτιστης τεχνικής προώθησης προϊόντων σε συνεργεία αυτοκινήτων. Εφαρμογή στην περίπτωση ορυκτελαίων
Multicriteria choice of optimal methodology technique in car workshops. Implementation in the case of motor oils products
Keywords
Πωλήσεις ; Μάρκετινγκ ; Προϊόντα ; SWOT Analysis ; Pest analysis ; ΟρυκτέλαιαAbstract
Βασικός σκοπός της εν λόγω πτυχιακής εργασίας, αναφέρεται στη συλλογή, αξιολόγηση και συζήτηση στοιχείων που τοποθετούνται στο πλαίσιο της ανάλυσης της πολυκριτηριακής βέλτιστης τεχνικής προώθησης προϊόντων σε συνεργεία αυτοκινήτων και εφαρμογή στην περίπτωση των ορυκτελαίων.Ο στόχος της παρούσας εργασίας είναι να εξετάσει τους τρόπους με τους οποίους μπορούν τα αντίστοιχα προϊόντα να προωθηθούν στα συνεργεία αυτοκινήτων και στη συνέχεια να επιλεγεί ο βέλτιστος τρόπος προώθησής τους. Για την αξιολόγηση καθενός από αυτούς τους τρόπους που υπάρχει δυνατότητα να χρησιμοποιηθεί για την προώθηση των προϊόντων στα συνεργεία αυτοκινήτων γίνεται μια ανάλυση SWOT και μια ανάλυση PEST. Η εργασία ολοκληρώνεται με την εφαρμογή στην περίπτωση προώθησης ορυκτελαίων σε συνεργεία διαφόρων μεγεθών.
Abstract
The main purpose of said thesis is to collect, evaluate and discuss evidence that is placed in a context of analysis for the multicriteria choice of the optimal methodology technique for promoting products in car workshops, as well as for its implementation in the case of motor oil products.The goal of the present thesis is to examine the ways through which the above-mentioned products can be forwarded to the car workshops and subsequently select the optimal mean for their promotion. For the evaluation of each of said means that are possibly utilizable in the promotion of the products to the car workshops, a SWOT and an additional PEST analysis can be adopted. The thesis is completed with an implementation for promotion of motor oil products in workshops of various sizes should such an instance arise.