Εμφάνιση απλής εγγραφής

Πολυκριτηριακή επιλογή βέλτιστης τεχνικής προώθησης προϊόντων σε συνεργεία αυτοκινήτων. Εφαρμογή στην περίπτωση ορυκτελαίων

dc.contributor.advisorΣιγάλας, Ιωάννης
dc.contributor.authorΧατζηαλέξης, Γεώργιος
dc.date.accessioned2019-04-01T07:45:59Z
dc.date.available2019-04-01T07:45:59Z
dc.date.issued2019-03-12
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4846
dc.description.abstractΒασικός σκοπός της εν λόγω πτυχιακής εργασίας, αναφέρεται στη συλλογή, αξιολόγηση και συζήτηση στοιχείων που τοποθετούνται στο πλαίσιο της ανάλυσης της πολυκριτηριακής βέλτιστης τεχνικής προώθησης προϊόντων σε συνεργεία αυτοκινήτων και εφαρμογή στην περίπτωση των ορυκτελαίων.Ο στόχος της παρούσας εργασίας είναι να εξετάσει τους τρόπους με τους οποίους μπορούν τα αντίστοιχα προϊόντα να προωθηθούν στα συνεργεία αυτοκινήτων και στη συνέχεια να επιλεγεί ο βέλτιστος τρόπος προώθησής τους. Για την αξιολόγηση καθενός από αυτούς τους τρόπους που υπάρχει δυνατότητα να χρησιμοποιηθεί για την προώθηση των προϊόντων στα συνεργεία αυτοκινήτων γίνεται μια ανάλυση SWOT και μια ανάλυση PEST. Η εργασία ολοκληρώνεται με την εφαρμογή στην περίπτωση προώθησης ορυκτελαίων σε συνεργεία διαφόρων μεγεθών.el
dc.format.extent88el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Πωλήσειςel
dc.titleΠολυκριτηριακή επιλογή βέλτιστης τεχνικής προώθησης προϊόντων σε συνεργεία αυτοκινήτων. Εφαρμογή στην περίπτωση ορυκτελαίωνel
dc.title.alternativeMulticriteria choice of optimal methodology technique in car workshops. Implementation in the case of motor oils productsel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΣιγάλας, Ιωάννης
dc.contributor.committeeΜουστρής, Κωνσταντίνος
dc.contributor.committeeΝίκας, Κωνσταντίνος - Στέφανος
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
dc.contributor.facultyΣχολή Τεχνολογικών Εφαρμογώνel
dc.subject.keywordΠωλήσειςel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel
dc.subject.keywordΠροϊόνταel
dc.subject.keywordSWOT Analysisel
dc.subject.keywordPest analysisel
dc.subject.keywordΟρυκτέλαιαel
dc.description.abstracttranslatedThe main purpose of said thesis is to collect, evaluate and discuss evidence that is placed in a context of analysis for the multicriteria choice of the optimal methodology technique for promoting products in car workshops, as well as for its implementation in the case of motor oil products.The goal of the present thesis is to examine the ways through which the above-mentioned products can be forwarded to the car workshops and subsequently select the optimal mean for their promotion. For the evaluation of each of said means that are possibly utilizable in the promotion of the products to the car workshops, a SWOT and an additional PEST analysis can be adopted. The thesis is completed with an implementation for promotion of motor oil products in workshops of various sizes should such an instance arise.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"