Εμφάνιση απλής εγγραφής

Εφεδρικό σύστημα ελέγχου δικτυωμένων επιστομίων με εφαρμογές στα σύγχρονα πλοία

dc.contributor.advisorΠαπουτσιδάκης, Μιχάλης
dc.contributor.authorΑλεξανδρόπουλος, Επαμεινώνδας
dc.date.accessioned2019-03-13T10:37:07Z
dc.date.available2019-03-13T10:37:07Z
dc.date.issued2019-02
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4821
dc.description.abstractΗ ύπαρξη διπλών συστημάτων ελέγχου στα κύρια μηχανήματα και συστήματα των πλοίων για αύξηση της ασφάλειας εν πλω και εν όρμω είναι απαραίτητη. Η εφαρμογή που σχεδιάστηκε, υλοποιήθηκε και παρουσιάζεται στην τρέχουσα εργασία, επιχειρεί την αύξηση της ασφάλειας ενός πλοίου, μέσω της κατασκευής εφεδρικού συστήματος ελέγχου επιστομίων των κυριότερων δικτύων θαλάσσης αυτού. Η εγκατεστημένη εφαρμογή SCADA του πλοίου, παρουσιάζει μειονέκτημα στην μη ύπαρξη εφεδρικού συστήματος για τον έλεγχο των επιστομίων των δικτύων θαλάσσης του πλοίου. Ο έλεγχος των επιστομίων γίνεται μέσω του εγκατεστημένου συστήματος SCADA του πλοίου το οποίο αποτελείται από τα ΗΜΙ, το PLC μέσα στο οποίο εκτελείται ο αυτοματισμός και ελέγχονται τα επιστόμια, και το δίκτυο AS-i (Actuator Sensor Interface). Το δίκτυο AS-i περιλαμβάνει τα AS-i Master (Gateway) τα οποία λαμβάνουν την πληροφορία από το PLC, μέσω δικτύου Profibus και την μετατρέπουν σε πρωτόκολλο AS-i για να την μεταφέρουν πάνω στο δίκτυο και να επικοινωνήσουν με τις slave μονάδες. Επίσης, περιλαμβάνει την γραμμή μεταφοράς (πληροφορίας και τροφοδοσίας), η οποία είναι ένα δισύρματο καλώδιο συγκεκριμένων προδιαγραφών και τις μονάδες slave οι οποίες λαμβάνουν και αποστέλλουν πληροφορίες στο AS-i Master. Όπως γίνεται αντιληπτό, για να δημιουργηθεί το εν λόγω εφεδρικό σύστημα πρέπει να προγραμματιστούν και να εγκατασταθούν ένα ΗΜΙ, ένα PLC, μέσω του οποίου θα γίνεται ο έλεγχος των επιστομίων, και των AS-i Master.Η τεχνολογία που χρησιμοποιήθηκε στο εγκατεστημένο σύστημα Control & Monitoring του πλοίου είναι του πρώτου μισού του 2000. Αποτελεί λοιπόν ερωτηματικό η συμβατότητα της με την σημερινή τεχνολογία, μιας και πρέπει να συνδυαστούν συσκευές παλαιότερης με συσκευές νεότερης τεχνολογίας.el
dc.format.extent288el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.publisherΠανεπιστήμιο Αιγαίουel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Τεχνολογίαel
dc.titleΕφεδρικό σύστημα ελέγχου δικτυωμένων επιστομίων με εφαρμογές στα σύγχρονα πλοίαel
dc.title.alternativeBackup system for the control of networked valves with applications to modern shipsel
dc.typeΜεταπτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΝικητάκος, Νικήτας
dc.contributor.committeeΑλαφοδημος, Κωνσταντίνος
dc.contributor.masterΝέες Τεχνολογίες στη Ναυτιλία και τις Μεταφορέςel
dc.subject.keywordSCADAel
dc.subject.keywordHMIel
dc.subject.keywordΝαυτιλιακή βιομηχανίαel
dc.subject.keywordΠληροφοριακά συστήματαel
dc.subject.keywordActuator Sensor Interfaceel
dc.description.abstracttranslatedRedundancy in critical control systems and ship’s machinery in order to increase safety on ship, is necessary in modern ships. The project that was designed, implemented and is presented in this thesis, is trying to increase safety of a board, through the construction of a backup system that is able to control seawater valves. The installed SCADA system, does not have a redundant control system for seawater valves and this is a disadvantage. Control of the valves achieved through the ship’s installed SCADA system. The SCADA system consists of an HMI, the PLC in which is executed the automation and control of the valves, and the AS-i Bus (Actuator Sensor Interface). AS-i Bus (Network) consists of the AS-i Master (Gateways) that receive data from the PLC, through Profibus protocol and convert it to AS-i protocol in order to send data over AS-i cable to AS-i slaves. It also consists of AS-i cable that transfers data and power to the slaves. In order to create a backup system to control the seawater valves we have to program and install an HMI, a PLC and AS-i Master.The technology of the installed Control & Monitoring System is from the first half of 2000.It is a question the compatibility of AS-i modules and PLC that are going to be used with the slave modules that have already been installed in the system.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"